مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سیستم درآمدزایی از تبلیغات در تلگرام فعال شد

سیستم درآمدزایی تلگرام با سبک و سیاق جدیدی شروع به کار کرد که در آن حتی صاحبان ساکن ایران کانال‌های تلگرام هم می‌توانند کسب درآمد کنند.

گجت نیوز: سیستم درآمدزایی تلگرام با سبک و سیاق جدیدی شروع به کار کرد که در آن حتی صاحبان ساکن ایران کانال‌های تلگرام هم می‌توانند کسب درآمد کنند.

تلگرام روز گذشته یکی از سخاوتمندانه‌ترین سیستم درآمدزایی در تاریخ شبکه‌های اجتماعی را معرفی ‌کرد. مالکان کانال های تلگرام اکنون می‌توانند ۵۰ درصد از درآمد حاصل از تبلیغاتی که در کانال‌هایشان نمایش داده می‌شود را دریافت کنند.

سیستم درآمدزایی تلگرام، پاداشی برای تولیدکنندگان محتوا

کاربران تلگرام ماهانه بیش از ۱ تریلیون بازدید در کانال‌ها ایجاد می‌کنند. از امروز، مالکان کانال‌های عمومی با حداقل ۱۰۰۰ مشترک می‌توانند ۵۰ درصد از درآمد حاصل از تبلیغاتی که در کانال‌هایشان نمایش داده می‌شود را دریافت کنند.

مالکان کانال می‌توانند بدون کارمزد، پاداش خود را برداشت کنند یا آن را مجددا در تبلیغات تلگرام، نام‌های کاربری کلکسیونی یا جوایز پریمیوم سرمایه‌گذاری کنند. برای مشاهده آمار درآمدزایی کانال خود به بخش تنظیمات کانال > آمار > درآمدزایی بروید. امکان برداشت وجه برای مالکان کانال طی هفته‌های آینده روی پلتفرم Fragment در دسترس قرار خواهد گرفت.

تبلیغات مبتنی بر Toncoin

برای اینکه این امر ممکن شود، تلگرام نوع جدیدی از تبلیغات را معرفی کرده که کاربران می‌توانند با Toncoin، یک ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک‌چین TON، خریداری کنند.

این پلتفرم بلاک‌چین TON را انتخاب کرده، چرا که کارمزد پایینی دارد، سرعت تراکنش آن بالا است و در تعداد تراکنش‌هایی که می‌تواند در ثانیه پردازش کند، رکورددار است.

حالا هر کسی می‌تواند با بودجه‌ای به اندازه چند Toncoin، ربات یا کانال خود را تبلیغ کند. هنگام ایجاد یک تبلیغ تلگرام، کانال‌های خاصی را که می‌خواهید در آن‌ها نمایش داده شود انتخاب می‌کنید، بنابراین کنترل کاملی در زمینه نمایش آن دارید.

چرا تبلیغات تلگرام خاص هستند؟

تبلیغات تلگرام با تبلیغات سایر برنامه‌ها بسیار متفاوت است. آن‌ها فقط در کانال‌های عمومی بزرگ نمایش داده می‌شوند. این تبلیغات هرگز در چت‌های شما، لیست چت‌ها یا سایر رابط‌های کاربری ظاهر نمی‌شوند.

تبلیغات تلگرام بر اساس داده‌های کاربر نیستند. آن‌ها فقط به کانالی که در آن تبلیغات را می‌بینید بستگی دارند و به طور مستقیم به سود مالکان کانال هستند.

به‌لطف بازنگری در سیستم درآمدزایی تلگرام، هر کسی می‌تواند با خرید اشتراک تلگرام پریمیوم، تبلیغات را غیرفعال کند و ده‌ها ویژگی انحصاری از جمله ویژگی‌های جدید تلگرام بیزینس را به دست آورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.