مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

این آدم پس از سقوط از 47 طبقه زنده ماند!!

این مرد اهل اکوادور یک شیشه پاک کن برج است در اتفاقی نادر وی که در حال پاک کردن شیشه های طبقه ۴۷ آسمان‌خراشی در نیویورک بود، به‌ دنبال حادثه‌ای سقوط کرد اما جان سالم به در برد.

مردی اهل اکوادور که در حال تمیزکردن شیشه‌های طبقه ۴۷ آسمان‌خراشی در نیویورک بود، به‌ دنبال حادثه‌ای سقوط کرد اما جان سالم به در برد.

 آلسیدس مورنو و برادرش، الگار، مشغول تمیز کردن شیشه‌های طبقه ۴۷ آسمان‌خراشی در نیویورک بودند که حادثه‌ای رخ داد و آن دو از روی داربستی که روی آن نشسته بودند، لیز خورده و همراه با داربست به زمین سقوط کردند.

متاسفانه ادگار که گفته می‌شود تقریبا با سرعت ۱۹۳ کیلومتر در ساعت به زمین و روی نرده‌های چوبی سقوط کرده بود، بلافاصله جان خود را از دست داد. اما آلسیدس در کمال تعجب زنده ماند. تیم اورژانس او را در حالی یافت که روی انبوهی از فلزات افتاده و هنوز به داربستی که موقع تمیز کردن شیشه به آن بسته شده بود، چسبیده بود

آلسیدس به‌سرعت به بیمارستان منتقل شد و با وجود اینکه مغز، ستون فقرات،‌ قفسه سینه و شکم او آسیب دیده بود و چند دنده، دست راست و هر دو پایش شکسته بودند زنده ماند تا ماجرای سقوطش را برای دیگران تعریف کند. او تحت جراحی‌های بیشماری قرار گرفت و حدود ۲۴ واحد خون دریافت کرد تا توانست سر پا بایستد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.