مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شایعه: Hyenas بیشترین بودجه ساخت در تاریخ شرکت سگا را داشته است

سگا اعلام کرد که بازی Hyenas پروژه شوتر جدید استودیو Creative Assembly که برای انتشار در سال جاری در نظر گرفته شده بود، کنسل کرده است.

هفته گذشته، سگا اعلام کرد که بازی Hyenas پروژه شوتر جدید استودیو Creative Assembly که برای انتشار در سال جاری در نظر گرفته شده بود، کنسل کرده است.

تاثیر کنسلی پروسه آن چنان زیاد بود که سازنده گفت ممکن است مجبور شود کارمندان خود را اخراج کند. Creative Assembly توضیح داد این بازی به دلیل برنامه‌های «جاه طلبانه» و رقابت زیاد در فضای شوتر چند نفره لغو شده است.

با این حال، ویدئوی جدیدی که توسط یوتیوبر Volound منتشر شده، ادعاهای برخی از توسعه‌دهندگان ناشناس را نشان می‌دهد که فقدان مدیریت، تغییر مخرب موتور بازی‌سازی و طراحی بیش از حد محتاطانه، به سقوط بازی کمک کرده است.

توسعه‌دهندگان سابق همچنین فاش کردند که Hyenas بیشترین بودجه برای ساخت در تاریخ شرکت سگا را داشته است. اهمیت ادعایی پروژه چنین بود:

در روزهای پایانی، افرادی از سگا ژاپن کم و بیش به طور دائم در دفتر بریتانیا حضور داشتند. این اتفاق هرگز در تمام مدتی که در Creative Assembly کار کردم، اتفاق نیفتاده بود. آن‌ها گهگاه بازدید می‌کردند و بررسی می‌کردند که بازی چگونه است، اما صرفا نظاره‌گر بودند.

پروژه شوتر Creative Assembly تیر ماه سال گذشته معرفی شد، زمانی که استودیوی متعلق به سگا آن را به عنوان «یک بازی سرقت چندنفره و چند تیمی» توصیف کرد. Hyenas از پنج تیم سه نفره تشکیل می‌شود که در سفینه‌های فضایی بسیار بزرگی با سوئیچ‌ها و ابزارهای امنیتی و ضدقهرمانان راه خود را ادامه می‌دهند.

این بازی قرار بود در سال میلادی جاری برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس/ایکس و پی‌سی منتشر شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.