مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ماجرای خواندنی راز زیبایی این سلبریتی ها

در این مقاله قرار است تدابیر عجیب و غیرعادی تعدادی از سلبریتی‌ها برای فرار از پیر شدن و از دست دادن زیبایی ظاهرشان را با هم مرور کنیم.

سلبریتی‌های مشهور دنیا بیش از آن چه ما فکر می‌کنیم به ظاهرشان و در واقع زیبایی ظاهرشان وابسته هستند و به همین دلیل برای به دست آوردن این زیبایی یا از دست ندانش حاضرند راه‌های عجیبی را امتحان کنند. در این مقاله قرار است تدابیر عجیب و غیرعادی تعدادی از این سلبریتی‌ها برای فرار از پیر شدن و از دست دادن زیبایی ظاهرشان را با هم مرور کنیم.

گوئِنث پالترو و نیش زنبور

مدفوع بلبل ژاپنی، راز زیبا ماندن خواننده خانم مطرح!

در واقع درمان با نیش زنبور یا اِپیتِراپی هزاران سال است که توسط انسان استفاده می‌شود و عموما برای بهبود و رفع جای زخم یا تورم‌های پوستی به کار گرفته می‌شود. گوئنث پالترو یکی از آن ستاره‌هایی است که برای داشتن پوستی بهتر سراغ زنبورها رفته:”بسیاری از افراد برای بهبود رد زخم‌ها یا ورم‌ها سراغ این روش می‌روند و راستش اگر به اندازه کافی تحقیق کرده باشید احتمالا از نتایج آن شگفت زده خواهید شد البته اگر بتوانید دردِ فراوانش را تحمل کنید.” دقت داشته باشید که اپیتراپی فقط در نیش زنبور خلاصه نمی‌شود و با توجه به حساسیت بسیاری از افراد نسبت به نیش زنبور، حتما باید توسط متخصص انجام شود.


کریسی تایگن و خلاص شدن از دست چربی صورت

مدفوع بلبل ژاپنی، راز زیبا ماندن خواننده خانم مطرح!

این مدل و شخصیت تلویزیونی در حقیقت برای مدت زیادی درباره انجام بوکال فت ریمووال تردید داشت و در نهایت بلافاصله پس از انجام این عمل، نتیجه را با هوادارانش به اشتراک گذاشت. در طی این پروسه در حقیقت برای داشتن زوایای تیزتر در قسمت آرواره و گونه، متخصصان قسمتی از چربی‌های صورت شما را خارج می‌کنند و به این ترتیب همان‌طور که از عکسِ پس از عملِ کریسی تایگن می‌شود فهمید، شما صورتی(با سلیقه بسیاری از افراد) زیباتر خواهید داشت.


اِوا مِندِس و تحمل درد سوزن

مدفوع بلبل ژاپنی، راز زیبا ماندن خواننده خانم مطرح!

اوا مندس یکی از سلبریتی‌های هالیوودی است که برای داشتن پوستی زیباتر سراغ روشی به نام مونو تِرِدینگ Mono Threading رفته است. در این روش فرد متخصص با وارد کردن سوزن‌های مخصوص به پوست شما، تولید کلاژن توسط پوستتان را افزایش می‌دهند. اوا مندس از این روش برای بهتر کردن وضعیت پوست گردنش استفاده کرده و توضیح می‌دهد با افزایش تولید کلاژن در این روش، شما پوستی ضخیم‌تر، محکم‌تر و البته جوان‌تر خواهید داشت و به خصوص از شر افتادگی پوستتان خلاص خواهید شد.


لِیس ریبِیرو و الساندرو امبروزیو و شمع درمانی

مدفوع بلبل ژاپنی، راز زیبا ماندن خواننده خانم مطرح!

این دو مدل ویکتوریا سیکرت برای افزایش زیبایی موهای سرشان سراغ روش شمع درمانی یا ولاتراپیا رفته‌اند. این روش عموما برای تقویت موهای سر که به هر دلیلی آسیب دیده، استفاده می‌شود و موهای دوشاخه شده و ضعیف شده بر اثر رنگ یا محصولات شیمیایی را به قوت قبل بازمی‌گرداند. ولاتراپیا یا شمع درمانی درواقع یک تکنیک برزیلی محسوب می‌شود و طی آن فرد متخصص با بهره‌گیری از شعله مستقیم آتش، موهای نازک یا ضعیف را می‌سوزاند. توجه داشته باشید که این روش هم حتما باید توسط متخصص و در جلسه‌های از نظر زمانی بسیار طولانی انجام شود.


ساندرا بولاک و کیم کارداشیان و پماد هموروئید

مدفوع بلبل ژاپنی، راز زیبا ماندن خواننده خانم مطرح!

چه برای افراد عادی و چه برای سلبریتی‌ها پوست زیر چشم معمولا از مشکل‌آفرین‌ترین بخش‌های بدن است. این بخشِ صورت به دلیل داشتن پوستی نازک و ظریف، معمولا سن واقعی افراد را مشخص می‌کند و سندرا بولاک به راه‌حلی جالب برای این مشکل دست یافته است. این بازیگر از پماد مخصوص هموروئید برای از بین بردن کیسه‌های زیر چشم و دیگر مشکلات این بخش استفاده می‌کند:”تکنیک مورد علاقه من در زیبایی پوست استفاده از پماد مخصوص هموروئید برای داشتن پوستی هموار و شفاف است و ظاهرا بر خلاف آن‌چه من فکر می‌کردم بیشتر مدل‌ها از این روش استفاده می‌کنند.” بولاک البته اولین سلبریتی نبود که به این کاربرد پماد مخصوص بیماران هموروئید پی برده و کیم کارداشیان هم پیش از این درباره کاربرد این پماد در داشتن پوستی بهتر اشاره کرده است. با توجه به اینکه هیچ پزشک یا کارشناسی درباره کارایی یا خطرات این روش صحبت نکرده بهتر است پیش از امتحان آن با متخصص پوست مشورت کنید.


اِسنوکی و مدفوع گربه

مدفوع بلبل ژاپنی، راز زیبا ماندن خواننده خانم مطرح!

این ستاره شوهای ریالیتی در آمریکا در صحبتی شوکه کننده اعتراف کرد که گاهی از مدفوع گربه در محلول‌های لایه بردار پوست استفاده می‌کند. بیشتر لایه‌بردارهای پوست برای کمک به جدا شدن سلول‌های مرده پوست، حاوی سنگ‌های کوچکی هستند و حالا اسنوکی ظاهرا مدفوع گربه را جایگزین این سنگ‌ها کرده است. هرچند از نظر تئوری مدفوع گربه می‌تواند جایگزین سنگ‌های ریزِ لایه‌بردارها شود اما با این وجود متخصصین پوست به هیچ‌وجه استفاده از چنین جایگزین غیر عادی و غیر بهداشتی را تایید نمی‌کنند.


میراندا کِر و دِمی مور و زالو روی صورت

مدفوع بلبل ژاپنی، راز زیبا ماندن خواننده خانم مطرح!

میراندا کر، سوپرمدلِ مشهور افشا کرد که از نوع خاصی از زالو درمانی برای داشتن پوست بهتر بهره می‌برد. در این روش خاص درمانی البته، پس از قرار دادن زالو روی بدن و پایان یافتن تغذیه زالو، متخصص کازمتولوژیست خونِ درون بدن زالو را خارج کرده و آن را روی پوست صورت قرار می‌دهد. بسیاری معتقدند با این روش شما پوستی محکم‌تر و البته جوان‌تر خواهید داشت. البته میراندا کر تنها فرد مشهوری نیست که برای داشتن ظاهری بهتر دست به دامان این کرم‌های خونخوار شده و بازیگر مشهور هالیوودی، دمی مور هم در مصاحبه‌ای استفاده از زالو را تایید کرد:”باید توجه داشته باشید که قرار نیست کرم‌های فاضلاب را روی پوستتان قرار دهید. این موجودات زالوهای مخصوصی هستند که برای همین پروسه تربیت شده‌اند.”


ویکتوریا بکهام و مدفوع پرنده‌ها

مدفوع بلبل ژاپنی، راز زیبا ماندن خواننده خانم مطرح!

ویکتوریا بکهام چند وقت پیش اعتراف کرد که برای داشتن پوستی شفاف و درخشان در حقیقت به نوعی خاص از مدفوع پرنده‌ها که از قضا بسیار هم گران هستند، وابسته است. این محصول که محتوی مدفوع نوعی خاص از بلبل است، از کشور ژاپن به صورت پودر وارد می‌شود. پس از اضافه کردن آب، شما محصولی لایه‌بردار دارید که پوست شما را از شر گرد و خاک و ناخالصی‌ها خلاص می‌کند. ویکتوریا که مادر 4 فرزند است ظاهرا آن‌قدر از نتیجه استفاده از مدفوع بلبل‌های ژاپنی راضی است که استعمال این محلول لایه‌بردار را از هفته‌ای یک‌بار به روزی یک‌بار افزایش داده است.


کِیت ماس و دِبرا مِسینگ و زهرِ مار

مدفوع بلبل ژاپنی، راز زیبا ماندن خواننده خانم مطرح!

ظاهرا در جمع‌های سلبریتی‌ها به سم مار به چشمِ بوتاکسِ جدید نگاه می‌کنند و سلبریتی‌هایی مانند کیت ماس و دبرا مسینگ حتی حاضر به امتحان آن هم شده‌اند. این‌گونه به نظر می‌رسد که زهر مار عملکردی شبیه به بوتاکس برای بهتر شدن پوست دارد. در طی این پروسه زهرِ مصنوعیِ مار افعی به درون پوست بیمار تزریق می‌شود و بر اساس گزارش‌ها این روند در صاف کردن چین و چروک عملکردی شبیه به بوتاکس دارد با این تفاوت بزرگ که ماهیچه‌های بسیار کمتری را فلج می‌کند.

منبع برترین ها
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.