مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

انواع عمل های جراحی زیبایی اقایان

اغلب با لیپوساکشن اشتباه گرفته می شود، تامی تاک پوست شل را هدف قرار می دهد و می تواند به بازسازی و سفت شدن عضلات شکم کمک کند. معمولاً جامع‌تر از لیپوساکشن (که فقط حذف چربی را هدف قرار می‌دهد) است.

تامی تاک (ابدومینوپلاستی) برای آقایان

اغلب با لیپوساکشن اشتباه گرفته می شود، تامی تاک پوست شل را هدف قرار می دهد و می تواند به بازسازی و سفت شدن عضلات شکم کمک کند. معمولاً جامع‌تر از لیپوساکشن (که فقط حذف چربی را هدف قرار می‌دهد) است.

نظر دکتر کامبیز ایزد پناه در خصوص تامی تاک آقایان:

کاندیدهای انجام عمل جراحی شکم باید از مصرف تمام محصولات نیکوتینی خودداری کنند و حداقل شش هفته قبل و بعد از عمل از دود سیگار اجتناب کنند و سه هفته قبل و بعد از عمل از مصرف آسپرین خودداری کنند. ممکن است در حین جراحی برای جلوگیری از سرم های جمع آوری مایعات [که در زیر پوست قرار می گیرد] درن ها گذاشته شود و در برخی موارد برای تسریع بهبودی برای چند هفته پس از عمل در محل باقی می مانند.

نحوه تخلیه و مراقبت از درن به بیماران آموزش داده خواهد شد. آن ها همچنین به مدت چهار تا شش هفته پس از جراحی لباس حمایتی خواهند پوشید. این لباس به شکل ‌دهی پوست، جلوگیری از تجمع مایعات و حمایت از شکم در طول بهبودی کمک می‌کند.

کوچک کردن سینه آقایان

مردان ممکن است بافت سینه بزرگ شده یا بیش از حد توسعه یافته را تجربه کنند، وضعیتی که به نام ژنیکوماستی شناخته می شود، اغلب در مراحل هورمونی نوجوانی. کاهش قفسه سینه یا سینه با هدف بازسازی ناحیه به گونه ای است که گویی بیمار هرگز آن را نداشته است.

لیپوساکشن آقایان

از طریق روش‌ های ساکشن، این روش بافت چربی اضافی (همچنین به عنوان بافت چربی یا چربی شناخته می‌شود) زیر پوست برداشته می‌شود.

نظر دکتر کامبیز ایزد پناه در خصوص لیپوساکشن آقایان

هیچ جایگزینی برای لیپوساکشن از نظر نتایج برای حذف چربی وجود ندارد. لیپوساکشن با مکیدن فیزیکی چربی از مناطق مشکل دار عمل می کند. این روش اغلب با فناوری انرژی مانند SmartLipo (یک لیزر کم تهاجمی) یا Bodytite ترکیب می شود تا به سفت شدن پوست نیز کمک کند. بیماران لیپوساکشن ممکن است در چند روز اول دوره بهبودی احساس ناراحتی خفیفی داشته باشند، اما نتایج ارزشش را دارد.

شما می توانید در همان روزی که عمل لیپوساکشن خود را انجام داده اید به خانه بروید، اما باید کسی شما را به خانه برساند. استفاده از لباس‌ های فشرده توصیه می‌شوند و باید در طول فرآیند ریکاوری پوشیده شوند تا به کاهش تورم و کمک به فرآیند کانتورینگ کمک کنند. به طور کلی، بهبودی حدود سه تا پنج روز طول می کشد، اما تورم خفیف تا چهار ماه و کبودی احتمالی تا دو هفته پیش بینی می شود. این مسائل را می توان با دارو کنترل کرد و ماساژ لنفاوی بسیار مفید است.

ممکن است یک تا دو هفته طول بکشد تا اکثر این مشکلات به طور کامل فروکش کنند. ورزش های سبک را می توان فوراً از سر گرفت، اما باید از فعالیت های شدید و ورزش برای مدت طولانی تری اجتناب کرد.

نتایج بلافاصله آشکار می‌شوند، اما نتایج نهایی را می‌توان بعد از چهار تا شش ماه مشاهده کرد و نتایج باید با مدیریت وزن و یک سبک زندگی سالم ماندگار باشد (حفظ یک برنامه تمرینی منظم و رژیم غذایی تمیز پس از لیپوساکشن به همان اندازه مهم است). اگرچه چربی به نواحی تحت درمان باز نمی گردد، اما اگر فرد پس از لیپو وزن اضافه کند، سایر قسمت های بدن نیز می توانند وزن اضافه کنند.

به عنوان مثال، اگر شکم و باسن نواحی ساکشن شده باشند، در صورت افزایش وزن پس از جراحی، ران ها یا باسن ممکن است به نواحی مشکل ساز تبدیل شوند. لیپوساکشن باید به عنوان یک روش کانتورینگ در نظر گرفته شود، نه یک روش کاهش وزن.

کاشت چانه و فک چیست؟

آیا از شکل، اندازه یا برآمدگی چانه خود ناراضی هستید؟ اگر چنین است، چندین روش جراحی مستقیم برای بهبود ظاهر کلی چانه شما وجود دارد، این ها ژنیوپلاستی و کاشت چانه هستند.کاشت چانه و فک به برجسته تر شدن ساختار صورت کمک می کند.  

جراحی کاشت چانه چگونه انجام می شود؟

جراحی کاشت چانه معمولا یک عمل سرپایی است که با استفاده از بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی همراه با آرامبخش انجام می شود. یک برش کوچک یا در زیر چانه یا داخل دهان ایجاد می شود. جراح زیبایی از طریق این برش فضایی را برای کاشت چانه ایجاد می کند و آن را در اطراف استخوان چانه قرار می دهد.

عمل جراحی کاشت چانه به تنهایی معمولاً کمتر از 1 ساعت طول می کشد. با این حال، اگر عمل های اضافی دارید، زمان کار بر این اساس افزایش می‌یابد. پس از جراحی، برش با بخیه بسته می شود و چانه ممکن است بانداژ شود.

جراحی بوکال فت آقایان

این عمل برعکس فیلرها یا پیوند چربی است: بوکال فت، چربی اضافی از صورت خارج می کند.

چه کسی کاندید مناسبی برای بوکال فت است؟

جراحی بوکال فت یک تصمیم کاملاً فردی است. این عمل می تواند نگرانی های بیمارانی را که نگران گونه های پر یا چاق هستند برطرف کند.

به طور کلی، ممکن است کاندیدای خوبی برای بوکال فت مردان باشید اگر:

  • شما از نظر جسمی سالم و وزن ثابتی دارید.
  • شما انتظارات واقع بینانه ای دارید.
  • شما یک غیر سیگاری هستید.
  • ظاهر گونه های چاق خود شما را آزار می دهد.

لیفت گردن (پلاتیسماپلاستی) آقایان

لیفت گردن آقایان چیست؟

لیفت گردن پوست و چربی اضافی و شل را از بین می برد و ظاهری سفت تر و صاف تر به همراه دارد. گردن یکی از معدود نواحی بدن است که به دلیل افزایش سن شروع به تغییر می کند. لیفت گردن که پلاتیسماپلاستی نیز نامیده می شود، یک جراحی جوانسازی است که ظاهر گردن را بهبود می بخشد و خط فک را بهبود می بخشد.

لیفت گردن در حالی انجام می شود که بیمار تحت بیهوشی عمومی است. با سفت کردن عضلات زیرین و از بین بردن افتادگی پوست و همچنین چربی اضافی عمل انجام می شود. برش ها ممکن است در خط مو یا زیر چانه پنهان شوند.

چه کسانی واجد شرایط جراحی لیفت گردن هستند و با چه جراحی هایی می توان آن را ترکیب کرد؟

لیفت گردن می تواند ظاهری جوان تر به شما بدهد. آناتومی گردن در هر بیمار متفاوت است و بنابراین، همه کاندیدای واجد شرایط برای لیفت گردن نیستند.

نامزدهای ایده آل باید بخواهند از شر افتادگی پوست، چین و چروک و چربی اضافی واقع در ناحیه گردن خلاص شوند. به خاطر داشته باشید که لیفت گردن نمی تواند ظاهر گردن را به طور کامل تغییر دهد و روند پیری را متوقف نخواهد کرد.

کاندیداهای ایده آل عموماً اقایان سالمی در نظر گرفته می شوند که می خواهند برخی از ویژگی های نامطلوب گردن خود را اصلاح کنند.

اکثر بیماران در 40 تا 60 سالگی هستند. افرادی که با بیماری هایی مانند دیابت، قلب و اختلالات لخته شدن خون مراجعه می کنند نیز می توانند تحت عمل لیفت گردن قرار گیرند.

سخن پایانی

اگر فکر می‌کردید جراحی پلاستیک صورت فقط برای زنان است، این طرز فکر غلط است. جراحی پلاستیک صورت برای مردان در سال‌ های اخیر رو به افزایش بوده است و مردان بیشتری در هر سنی به بررسی انجام عمل ‌هایی می‌پردازند تا به آن ها کمک کند بهتر از قبل دیده شوند. اگر مردی هستید که به دنبال بازگرداندن اعتماد به نفس شخصی خود با ظاهری جوان تر هستید، چندین عمل جراحی پلاستیک در دسترس شماست. در این بخش جراحی های صورت مردان را برای شما عزیزان شرح دادیم. در پیج اینستاگرام دکتر کامبیز ایزدپناه میتوانید نمونه عمل های ایشان را ببینید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.