مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بهترین چسب کاشت مژه: ۱۰ چسب مناسب برای کاشت مژه

داشتن مژه‌های بلند و پرپشت آرزوی هر خانمی است ولی خیلی از خانم‌ها از این موهبت محروم بوده و پلک‌های پرپشت و بلندی ندارند. شاید روش‌های خانگی برای بلند و پرپشت شدن مژه‌ها را امتحان کرده و هیچ جوابی نگرفته باشید، بنابراین امکان دارد تصمیم بگیرید که از مژه‌های مصنوعی استفاده نمایید و یا روش کاشت مژه را برای زیبایی مژه‌هایتان برگزینید. برای کاشت مژه، ابتدا مزایای و معایب کاشت مژه را باید از قبل جست و جو کرده و لیستی از بهترین چسب کاشت مژه را در دست داشته باشید. نیازی به این کار نیست چراکه ما در این مطلب از مجله صورتی‌ها، چند نوع از بهترین چسب‌های کاشت مژه را مورد بررسی قرار خواهیم داد. تا آخر این همراه ما باشید.

بهترین چسب کاشت مژه

بهترین چسب کاشت مژه

در هنگام کاشت مژه سعی کنید بهترین چسب کاشت مژه را انتخاب نمایید و هیچ موقع به دنبال ارزان‌ترین چسب نباشید، زیرا چشم عضو حساسی از صورتتان است که شما باید مراقب چشمانتان باشید. در ادامه ۱۰ نوع چسب مناسب برای کاشت مژه را برایتان معرفی می‌کنیم:

بهترین چسب کاشت مژه

۱- چسب Stacy Lash برای مژه‌های حساس:

یکی از بهترین چسب‌های کاشت مژه چسب Stacy Lash است. این چسب دارای رنگ تیره بوده و برای مژه‌هایی با رنگ مشکی و قهوه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. چسب استفاده شده در این محصول، از نوع چسب پزشکی بوده و یک انتخاب مطمئن برای کاشت مژه‎ها است.

بهترین چسب کاشت مژه

۲- چسب Blink Lash Bonding

استفاده از این چسب فقط برای افراد ماهر در این زمینه امکان پذیر است، زیرا استفاده از آن برای کاشت مژه کمی مشکل خواهد بود. پس اگر متخصص هستید، می‌توانید به راحتی از این چسب استفاده نمایید. ماندگاری این چسب زیاد بوده و در حدود ۸ هفته ماندگاری دارد. جالب این است که خشک شدن این چسب حدود ۲ تا ۳ ثانیه طول می‌کشد.

چسب مژه

۳- چسب کاشت مژه REESE ROBERT BEAUTY PROFESSIONAL

این چسب در ایالت متحده، با استاندارهای ایمنی تولید شده و مواد شیمیایی ندارد تا به چشمان شما آسیب نرساند. استفاده از این چسب فقط برای افراد ماهر توصیه می‌شود و افرادی که ماهر نیستند نباید از آن استفاده کنند زیرا احتمال آسیبِ جدی به چشم وجوددارد. ماندگاری این چسب، تقریبا ۶ هفته است.

چسب مژه

۴- چسب مژه PRO CARE Lonris

در لیست‌های بهترین چسب کاشت مژه مطمئنا این چسب را نیز خواهید دید. این چسب با کیفیت عالی ساخته شده و هیچ گونه عوارضی برای چشم ایجاد نمی‌کند. این چسب مخصوص افراد با پوست حساس بوده و ماندگاری آن بین ۵ تا ۶ هفته است. زمان خشک شدن این چسب بین ۲ تا ۴ ثانیه بوده و شما نیازی نیست که منتظر خشک شدن آن بمانید.

بهترین چسب مژه

۵- چسب مژه ULTRA X

یکی دیگر از بهترین چسب‌های کاشت مژه چسب ULTRA X است که قدرت بسیاری در چسبندگی داشته و فقط ۱ ثانیه مرحله خشک شدنش طول می‌کشد و به مدت ۶ هفته ماندگاری دارد. پس اگر قصد کاشت مژه را دارید حتما این چسب را هم در نطر داشته باشید.

بهترین چسب کاشت مژه

۶- چسب مژه Blink Advanced

آماده شدن برای یک مراسم میهمانی و عروسی، هزینه‌بر است و اکستنشن یا کاشت مژه نیز جزو کارهای رایجی است که خانم‌ها برای زیبایی بیشتر انجام می‌دهند. یک گام مهم برای آماده سازی کاشت مژه، آماده کردن چسب کاشت مژه است بنابراین شما باید لیستی از بهترین چسب‌ها برای کاشت مژه را در دست داشته باشید. محصول معرفی شده هم جزو چسب‌های بسیار قوی و عالی است که فقط زمان خشک شدنش، نسبت به چسب مژه‌های معرفی شده کمی بیشتر خواهد بود. این زمان حدود ۱۲ ثانیه است. ۲ هفته هم ماندگاری داشته که خیلی از خانم‌ها معتقدند که این زمان کم است.

بهترین چسب مژه

۷-  چسب مژه Supreme Bond

یکی از قوی‌ترین چسب‌های کاشت مژه، Supreme Bond است. این چسب حدود ۶ تا ۷ هفته ماندگاری داشته و در حدود ۱ تا ۲ ثانیه خشک شدن آن طول خواهد کشید. فقط افراد ماهر می‌توانند از این چسب استفاده نمایند زیرا استفاده از آن کمی سخت است.

بهترین چسب کاشت مژه

۸- چسب کاشت مژه Infinit Eyelash Glue

اگر خودتان کاشت مژه بلد هستید می‌توانید آن را خودتان انجام دهید، ولی اگر بلد نیستید حتما اجازه دهید یک فرد متخصص این کار را برایتان انجام دهد. طبیعی است که چسب کاشت مژه در ماندگاری و کیفیت کاشت اهمیت زیادی دارد، لذا باید بهترین چسب کاشت مژه را انتخاب نمایید. چسب معرفی شده، ۷ الی ۸ هفته ماندگاری دارد و در عرض ۱ تا ۲ ثانیه خشک می‌شود.

ممنون که همراه ما هستید، لطفا نظرات خود را در مورد معرفی این محصولات، اعلام کنید ♥

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
  1. یاسمن می گوید

    کسی استفاده کرده؟؟ازکدوم راضی بودین؟؟

  2. فائزه می گوید

    سلام وقتتون بخیر،من یه چسب بدون گاز با ماندگاری چند هفته میخوام،چطور میتونم تهیه کنم؟ما شهرستانیم