مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سه گوشی برتر سامسونگ را در عکاسی بشناسیم

سال‌های نسبتا زیادی از حکمرانی سامسونگ درحوزه گوشی‌های اندرویدی می‌گذرد با این وجود در همه این سالها این شرکت با ارائه گوشی‌های شگفت‌انگیز ما را شگف‌زده می‌کند.

سال‌های نسبتا زیادی از حکمرانی سامسونگ درحوزه گوشی‌های اندرویدی می‌گذرد با این وجود در همه این سالها این شرکت با ارائه گوشی‌های شگفت‌انگیز ما را شگف‌زده می‌کند. اگر دغدغه شما نیز این است که تیرماه امسال کدام گوشی سامسونگ را بخریم، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را از دست ندهید. در ادامه قصد داریم تا به معرفی 3 مدل برتر سامسونگ در عکاسی بپردازیم.

گلکسی S21 Ultra

مطابق سیاست‌های پیشین این شرکت، گوشی‌های پرچم‌دار این برند دارای بهترین عملکرد دوربین هستند. این مدل در دو نسخه پردازنده اسنپدارگون 888 و اگزینوس 2100 که جزء بهترین چیپست‌های حال حاضر هستند، ارائه شده و عملکرد دوربین در هردو نسخه بی‌نظیر است.

S21 ultra، دارای حسگر 108 مگاپیکسلی است که عکس‌های پرتره را به بهترین شکل ممکن ثبت می‌کند. حسگر فوق عریض آن 12 مگاپیکسل و برای عکاسی از منظره وسیع است. ولی به جرات می‌گفت که دو حسگر تله فو 10 مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی 10 برابر اوپتیکال و حسگر دیگر با زوم 3 برابری اوپتیکال و لنز فوق عریض 12 مگاپیکسل، از مهم‌ترین نقاط قوت آن است.

گفتنی است که قدرت دوربین جلو آن 40 مگاپیکسل است که در ثبت باکیفیت تصاویر عملکرد چشم‌گیری دارد.

اگر به دنبال گوشی هستید که در کنار سخت‌افزار قوی، کیفیت دوربین عالی داشته باشد، بی‌شک اولین پیشنهاد ما به شما گلکسی S21 Ultra سامسونگ است.

گلکسی Note 20 Ultra 5G

بدون هیچ شک و تردیدی، آخرین سری نوت سامسونگ، جزء شاهکار این شرکت است و با اینکه در سال 2020 به بازار عرضه شده هنوز هم جزء بهترین گوشی‌های بازار است. این گوشی درکنار تراشه بسیار قدرتمند اسنپدراگون 865، عکس‌های بسیار خارق‌العاده‌ و باورنکردنی را ثبت می‌کند.

ماژول دوربین شیشه‌ای آن دارای سه حسگر قدرتمند 108 مگاپیکسلی با فوکوس لیزری و لرزش‌گیر اوپتیکال به همراه لنز تله فوتو پیرسکوپی با بزرگ‌نمایی 5 برابری اوپتیکال و زوم 50 برابری هیبریدی و لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی است.

دوربین اصلی (108 مگاپیکسل) در ثبت عکس به ویژه عکس‌های پرتره واقعا بدون نقص عمل می‌کند. از طرفی عملکرد حسگر 12 مگاپیکسلی فوق عریض آن واقعا راضی‌کننده است.

از مهم‌ترین نقطه قوت دوربین Note 20 Ultra 5G، تله فوتو پریسکوب با بزرگ‌نمایی 5 برابری اوپتیکال و 50 برابری هیبریدی است که امکان یک عکاسی حرفه‌ای با گوشی را ممکن می‌سازد.

دوربین جلو این گوشی 10 مگاپیکسل و مجهز به فناوری فوکوس است که در خلق تصاویر عملکرد رضایت‌بخشی دارد.

گلکسی S20 Ultra 5G

اگر همچنان این پرسش که «تیرماه امسال کدام گوشی سامسونگ را بخریم» از مهم‌ترین دغدغه‌های ذهنی‌تان است، آخرین پیشنهاد ما به شما S20 Ultra 5G سامسونگ است. این گوشی، یکی از خارق‌العاده‌ترین گوشی‌های هوشمند در سال گذشته بود که صرف نظر از سخت‌افزار واقعا قدرتمندش، دوربین بی‌نظیری دارد.

 S20 Ultra 5G در دو نسخه ارائه شده است، یکی از آن‌ها مجهز به تراشه قدرتمند اسنپدارگون 865  و نسخه دیگر مجهز به تراشه پرقدرت اگزینوس 990 است. در هر دو مدل، کیفیت دوربین واقعا چشمگیر است.

S20 Ultra 5G دارای چهار دوربین در پشت است که قدرت دوربین اصلی، 108 مگاپیسکل است که جزئیات عکس را به بهترین و زیباترین شکل ممکن ثبت می‌کند. اوج هنرنمایی این دوربین، مخصوص عکس‌های پرتره است. یکی از شگفتی‌های دوربین گوشی این است که می‌تواند در تاریکی عکس‌هایی با کیفیت بسیار بالا را ثبت کند.

حسگر 48 مگاپیکسلی پریسکوپ تله فوتو این گوشی با زوم 4 برابری اوپتیکال به همراه بزرگ‌نمایی 10 برابر هیبدریدی امکان عکسبرداری از سوژه‌هایی با فاصله دور بدون افت کیفیت را فراهم کرده است.

همچنین حسگر 12 مگاپیکسلی فوق عریض آن امکان ثبت عکس‌هایی با کیفیت از طبیعت و یا عکس‌های دسته‌جمعی با کیفیت رضایت‌بخشی را ممکن ساخته است. این گوشی برای ثبت ویدوئوهایی با کیفیت مجهز به لرزش‌گیر پیشرفته‌ای است.

این گوشی همچنین مجهز به حسگر 12 مگاپیکسل و TOF 3D است. سنسور TOF 3D برای عمق بخشیدن به تصاویر به کار می‌رود که به کاربر این امکان را می‌دهد تا با محو کردن زمینه‌ها و بوکه دادن به تصویر، یک عکس هنری خلق کنند.

دوربین سلفی آن 40 مگاپیکسل است که قادر به ثبت تصاویر بسیار شفاف با کیفیت باورنکردنی است.

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم « 3 گوشی برتر سامسونگ در عکاسی» را به شما معرفی کنیم. تمام گوشی‌های نام برده شده در این مطلب جزء گوشی‌های پرچمدار سامسونگ است که قیمت آن‌ها بین 20 تا 30 میلیون است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.