مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آشنایی با ۵ جاذبه دیدنی فوق‌العاده در دبی

دیدنی‌ها و تفریحات دبی در نوع خود بی‌نظیر هستند و لحظات شاد و هیجان‌انگیزی را برای گردشگران فراهم می‌کنند.

بی یکی از شهرهای مهم و بزرگ کشور امارات متحده عربی و پایتخت تجاری آن به‌شمار می‌رود. پیشرفت‌های این شهر بسیار سریع و چشمگیر بوده است، به‌طوری‌که در حال حاضر این شهر، مقصد مهمی برای تاجران و گردشگران تمام دنیا محسوب می‌شود. دبی ۷۰ مرکز خرید بزرگ را در خود جای داده و به همین دلیل پایتخت خرید خاورمیانه نامیده می‌شود. جالب است بدانید که بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان نیز در این شهر قرار دارد. دیدنی‌ها و تفریحات دبی نیز در نوع خود بی‌نظیر هستند و لحظات شاد و هیجان‌انگیزی را برای گردشگران فراهم می‌کنند. با کجارو در این مطلب همراه باشید تا مهم‌ترین دیدنی های دبی را به شما معرفی کنیم.

برج خلیفه (Burj Khalifa)

دبی

برج خلیفه یکی از مهم‌ترین دیدنی‌های دبی است که با ۸۲۸ متر ارتفاع و ۱۶۳ طبقه، بلندترین ساختمان دنیا به‌شمار می‌آید. این برج دارای مراکز خرید و تفریحی فراوان و همچنین عرشه‌ای در طبقه صد و بیست و چهارم برای تماشای چشم‌اندازهای اطراف است. اگر از ارتفاع نمی‌ترسید، تجربه‌ای جالب و به‌یادماندنی را می‌توانید در سفر به دبی در این عرشه داشته باشید.

آکواریوم دبی

آکواریوم دبی در طبقه همکف دبی مال قرار دارد و با طول ۵۱ متر، عمق ۲۰ متر و ارتفاع ۱۱ متر با مخزنی به گنجایش ۱۰ میلیون لیتر، بزرگ‌ترین آکواریوم دنیا محسوب می‌شود.

تور سافاری

تور دبی

اگر به کویر، شب‌های آرام و پرستاره علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم که به یکی از تورهای صحرانوردی سافاری بروید. از میان صحرای شنی با لندرور عبور کنید و شب را زیر نور ستارگان، در کمپ کویری بگذرانید.

سافاری یکی از اصلی‌ترین تجربه‌های ماجراجویی در دبی است. احتمالا می‌توانید سافاری در کویر را در برنامه‌ی تورهای چند روزه به دبی پیدا کنید.

برای پیدا کردن بهترین تور دبی از کجارو کمک بگیرید. به‌سادگی جست‌وجو کنید، از میان گزینه‌های مختلف موجود، قیمت‌ها را مقایسه کنید و درنهایت بهترین را انتخاب کنید.

درصورتی که در برنامه تور انتخابی شما، سافاری کویر نباشد، می‌توانید خودتان برنامه‌ریزی کنید و از تورهای یک روزه که در این شهر ارائه می‌شوند هیجان را در کویر دبی، در سافاری تجربه کنید.

آب نمای دبی

فواره دبی از معروف‌ترین دیدنی های دبی و بزرگ‌ترین آب‌نمای موزیکال دنیا است که در دریاچه برج خلیفه بنا شده است. این آب‌نما ۲۷۵ متر طول دارد و آب را به اندازه یک ساختمان ۵۰ طبقه به بالا پرتاب می‌کند. چندین پروژکتور با رنگ‌های متفاوت و هزاران نورافکن برای طراحی این آب‌نما استفاده شده است. جالب است بدانید که این آب‌نما از ۲۰ مایل دورتر نیز قابل مشاهده است.

پالم جمیرا  (Palm Jumeirah)

دبی

پالم جمیرا، جزیره‌ای مصنوعی است که به دست بشر ساخته شده و از بالا مانند یک درخت نخل است. این جزیره مصنوعی از جمله شگفت‌انگیزترین دیدنی‌های دبی است که دارای هتل‌ها، اقامتگاه‌های تفریحی شیک و زیبا، امکانات تفریحی هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده و رستوران‌های بی‌شماری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.