مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بامرکز خرید استانبول مال آشنا شوید

در کنار جاذبه‌های گردشگری مختلف در استانبول مراکز خرید شیک و مجللی قرار گرفته است، از این جهت بسیاری از گردشگران تور استانبول را برای خرید و گشت و گذار از مراکز خرید انتخاب می‌کنند. یکی از بهترین مراکز خرید این شهر استانبول مال می‌باشد که در چندین طبقه قرار گرفته است و خدمات ایده‌آلی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

استانبول مال کجاست؟

استانبول مال

استانبول مال

این مال بزرگ در مسیر رسیدن به فرودگاه آتاتورک قرار دارد. خیلی از مسافران قبل از رفتن به فرودگاه در مسیرشان از این مال دیدن می‌کنند. از ایستگاه مترو باجیلار هم فاصله چندانی ندارد. با تاکسی هم در هر جای استانبول که باشید می‌توایند خود را به استانبول مال برسانید. برای اطلاعات بیشتر سری به مطلب راهنمای حمل ونقل عمومی در استانبول بزنید.

در استانبول مال چه خواهیم دید؟

استانبول مال

استانبول مال

استانبول مال در ۴ طبقه و در طبقه چهارم سالن غذاخوری قرار گرفته است. هر برند غذایی که فکرش را بکنید دراین مال شعبه دارد. از مک دونالد و کی اف سی گرفته تا خانه استیک استانبول و بسیاری غذاخوری‌هایی که غذای ترک سرو می‌کنند.

استانبول مال برای بچه‌ها یک مرکز تفریحی به نام MOI دارد. MOI  یکی از بزرگترین مراکز تفریحی کودکان در داخل مرکز خرید، در کل اروپاست. پارک یا شهربازی MOI بسیار مجهز است و وسایل بازی جذابی برای کودکان شما دارد. همه خانواده در کنار هم در هر سنی که باشند می‌توانند در استانبول مال تفریح کنند.

در استانبول مال ۳۵۰ مغازه متنوع و رنگارنگ منتظر شما هستند. هر چه که فکرش را بکنید می‌توانید پیدا کنید. اکثر مغازه‌ها مربوط به پوشاک هستند اما برای خرید کیف و کفش و حتی لوازم آرایش مغازه‌های مناسبی وجود دارد. قیمت‌ها هم مناسب است و می‌توانید برای هر نوع بودجه‌ای کالای مناسبی پیدا کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.