مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مراکز خرید مقاصد محبوب گردشگران

مراکز خرید مقاصد محبوب گردشگران با سفر باتو


مراکز خرید دبی در منطقه خاورمیانه از جمله پرطرفدار ترین و محبوب ترین مراکز خرید محسوب می شوند. در اکثر مراکز خرید شهر دبی می توانید اجناس برند و با قیمت بسیار مناسبی را خریداری نمایید از جمله این مراکز می توان به اوت لت مال و مرکاتو اشاره نمود.

مراکز خرد دبی

آیا می دانید مراکز خرید دبی در تور دبی یکی از پرطرفدار ترین بازارهای خرید در خاورمیانه می باشد؟ آیا می دانید در مراکز خرید شهر دبی می توانید اجناس برند و مرغوبی را یافت کنید؟ آیا تا به امروز فرصت بازدید و خرید از این مراکز را داشته اید؟ آیا به دنبال خرید باکیفیت و ارزان قیمت می باشید؟ با ما همراه باشید تا اطلاعاتی مفید و دقیق در خصوص مراکز خرید دبی کسب نمایید.

دبی پایتخت خرید خاورمیانه شناخته می شود چرا که در این شهر می توانید مراکز خرید لوکس و اجناس برند و هم چنین اجناس ارزان قیمت را مشاهده کنید. دبی با داشتن مراکز خرید، پاساژها و بازارهای محلی به منطقه پر رونقی در خاورمیانه تبدیل شده است. برخی از مراکز خرید این منطقه با فروش اجناس با قیمت بسیار ارزان و قابل توجه نظر و توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جلب کرده اند هم چنین گردشگرانی که علاقه مند خرید اجناس برند می باشند می توانند در تمامی مراکز خرید دبی بهترین و گزینه مدنظر خود را یافته و خریداری نمایند. در فصل بهار و تابستان با توجه به اوقات فراغت بسیاری که مردم دارند شاهد سفرهای پی در پی و ورود گردشگران با تور دبی به این منطقه می باشیم که در این ایام قیمت اجناس تا حدودی گران می باشد در حالی که در فصل پاییز و زمستان به دلیل کاهش ورود گردشگران به دبی شاهد افت قیمت ها و فروش ارزان اجناس در مراکز خرید دبی می باشیم از این رو گردشگرانی که قصد خرید ارزان قیمت را دارند می توانند با سفر در نیمه دوم سال اجناس مد نظر را با قیمت مناسبی خریداری نمایند. توجه داشته باشید که برخی از مراکز خرید این شهر به دلیل فروش محصولات برند با اجناس درجه یک قیمت های بسیار بالایی را ارائه می دهند که گردشگران علاقه مند خرید ارزان سوغاتی می توانند با انتخاب مراکز خرید ارزان بهترین سوغاتی ها را تهیه نمایند.

 

اوت لت مال از مراکز خرید دبی

اوت لت مال یکی از بهترین و معروف ترین مراکز خرید دبی بوده و با فروش اجناس با کیفیت در قیمت معقول و ارزان یکی از محبوب ترین مراکز خرید به شمار می رود. دبی اوت لت مال، در خاورمیانه اولین اوت لت بوده و میزبان ۱۲۰۰ برند معتبر در دنیا می باشد. تمامی اجناس و وسایل های این مرکز قبلا در سایر مراکز شهر به فروش میرسیده است اما به دلیل فروش نرفتن به اوت لت مال انتقال داده و با قیمت های ارزان و تخفیف استثنا به فروش میرسند. این مراکز خرید دبی با داشتن ۲۴۰ فروشگاه اجناس مختلفی از عطر گرفته تا جواهرات را به فروش می رسانند و می توان گفت گزینه بسیار ایده آلی برای خرید سوغاتی به شمار می رود. گردشگران و مسافران می توانند با در اولویت قرار دادن اوت لت مال در میان انواع مراکز خرید دبی بهترین و جذاب ترین سوغاتی ها را خریداری نمایند. فروشگاه کاونت گاردن در این مرکز خرید، با فروش صنایع دستی شگفت انگیز و ارزان قیمت یکی از شلوغ ترین فروشگاه های این مرکز محسوب می شود. این مرکز خرید در خیابان العین با داشتن معماری بی نظیر و گنبد سفید رنگش واقع شده است گردشگران می توانند با اتوبوس های شماره ۶۶ و ۶۷ به این مرکز بروند.

 

 

میدان جمهوری ارمنستان

کشور ارمنستان با توجه به جاذبه های توریستی و گردشگری فوق العاده همه ساله پذیرای گردشگران زیادی با قیمت تور ارمنستان مناسب  از سراسر جهان می باشد.اکثر گردشگردان معمولا پایتخت این کشور یعنی شهر ایروان را برای سپری کردن تور ارمنستان انتخاب می کنند.شهر ایروان دارای جاذبه های گردشگری زیادی می باشد و افرادی که برای مسافرت خود این شهر را انتخاب می کنند می توانند از سفر خود نهایت لذت را ببرند.یکی از جاذبه های گردشگری این شهر میدان جمهوری ارمنستان می باشد.این میدان به نوعی نماد شهر ایروان محسوب می شود.هر ساله مراسمات مهمی مانند رژه نظامی روز استقلال ارمنستان در ۲۰ آپریل و کنسرت های گوناگون که محدود به زمان ارمنی نمی شود در میدان جمهوری ارمنستان برگزار می شود.تماشای این مراسمات بدون شک می تواند یکی از خاطرات ماندگار هر گردشگری در تور ارمنستان باشد.

 

تاریخچه میدان جمهوری:

به گزارش سفر باتو ، طرح اصلی ساخت میدان توسط معمار الکساندر تامانیان پی ریزی شد.اگر چه در ابتدا ساخت میدان با چنین طرحی کاری سخت بنظر می آمد اما ساخت آن در سال ۱۹۲۶ میلادی آغاز شد و فاز نخست این میدان در سال ۱۹۵۰ به پایان رسید و ساخت تمامی قسمت های میدان جمهوری ایروان سرانجام در۱۹۹۷ میلادی پایان یافت. در قدیم نام این میدان لنین بود. مجسمه لنین توسط سرگئی مرکوروف ساخته شد و در سال ۱۹۴۰ میلادی این مجسمه به پایان رسید و در بیستمین سالگرد جمهوری شوروی ارمنستان در قسمت جنوبی میدان قرار داده شد. در سال ۱۹۹۰ میلادی پس از استقلال یافتن کشور ارمنستان این مجسمه از میدان برداشته شد و نام میدان به میدان جمهوری ارمنستان تغییر پیدا کرد.

 

مشخصات میدان جمهوری ارمنستان:

این میدان ۱۴۰۰۰ متر مربع مساحت دارد و بزرگترین میدان کشور ارمنستان محسوب می شود.

بناهای پیرامونی میدان از سنگ‌های ساختمان های پیرامون میدان از سنگ توف به رنگ سفید و قرمز ساخته شده اند. ساعتی که به ساختمان دولت آویزان است، در مسکو ساخته شده و در سال ۱۹۴۱ میلادی به ایروان منتقل شده است. قطر صفحه ساعت ۴ متر، طول عقربه بلند آن ۱۸۸ سانتی‌متر و درازای عقربه کوتاه آن ۱۷۰ سانتی‌متر می‌باشد.



ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.