مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

عکس های سلنا گومز به همراه بیوگرافی سلنا گومز

 سلنا گومز پرطرفدارترین فرد معروف، در بین تمام افراد معروف و مشهور دنیا در اینستاگرام به حساب می‌آید. در لیست هنرمندان جوان بدون شک او یک اعجوبه است. سلنا گومز از زمانی که در دنیای برنامه‌های تلویزیونی دیزنی، فیلم و موسیقی فعالیت داشت، نام خود را به عنوان یک هنرمند و نیکوکار مطرح کرد. در این بخش از گالری عکس‌های هنرمندان، گالری عکس های سلنا گومز را خدمت طرفداران این هنرمند، آماده کرده‌ایم.

عکس های سلنا گومز

عکس های سلنا گومز

سلنا گومز (selena gomez) با نام کامل سلنا مری گومزدر ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۲ (۳۱ تیر ۱۳۷۱) در گرند پریری تگزاس متولد شد. این بازیگر و خواننده آمریکایی در سنین کودکی در سال ۲۰۰۲ در سریال تلویزیونی Barney & Friends بازی کرد. بعد از چند نقش کوتاه، سلنا گومز، با هتل زک و کودی و سریال هانا مونتانا در کانال دزینی درخشید. سپس در سال ۲۰۰۷ در سریال کانال دیزنی، به نام جادوگران محله ویورلی (Wizards of Waverly Place) نقش اصلی داشت که باعث شهرت او شد. سلنا با هنر بازیگری و صدایی جادویی‌اش، خیلی زود طرفداران بسیاری برای خود دست‌وپا کرد که باعث شد حضورش رفته‌رفته پررنگ‌تر شود. بلاخره در سال ۲۰۰۹ اولین آلبوم رسمی‌اش را با نام ببوس و بگو (Kiss & Tell) منتشر کرد.

از دیگر پروژه‌های سلنا گومز در طول این سال‌ها شامل، فیلم تعطیلات بهاری در سال ۲۰۱۳ و آلبوم احیا (Revival) در سال ۲۰۱۵ که شامل چند آهنگ از آلبوم قبلی‌اش یعنی برای تو (For you) بود. سلنا گومز همچنین تحسین همگان را نسبت به مبارزه خود با بیماری لوپوس به دست آورد.

گومز کار خود را در سال ۲۰۰۱ زمانی آغاز کرد که در برنامه محبوبِ کودکان، به نامِ بارنی و دوستان در نقش جیانا بازی کرد. او بعد از دو سال همکاری‌اش را با این مجموعه به اتمام رساند. گومز برای نمایش‌های دیگری بدون موفقیت آزمایش شد. او نقش کوتاهی را در فیلم سینمایی بچه‌های جاسوس ۳:بازی باخته در سال ۲۰۰۳ و بخش کوتاهی در مجموعه تلویزیونی واکر، تفنگ‌دار تگزاس: محاکمه با آتش در سال ۲۰۰۵ بازی کرد. بازی در بچه‌های جاسوس ۳ اولین بازی او در سینما به شما می‌آید.

عکس های سلنا گومز

در سال ۲۰۰۸ گومز اولین صداپیشگیِ خود را در انیمشین هورتون صدایی می‌شنود (Horton Hears a Who) تجربه کرد. او در سال ۲۰۰۸ همکاری‌اش را با ABC Family movie آغاز کرد و در فیلم یک داستان سیندرلایی دیگر در نقش ماری سانتیاگو همبازی درو سلی شد.

او عضو اصلی گروه سلنا گومز و صحنه است و تا به امروز همراه با گروهش سه آلبوم استودیویی با نام‌های ببوس و بگو، سالی بی باران و وقتی خورشید غروب می‌کند را منتشر کرده است. وی در ژانویه سال ۲۰۱۲ اعلام کرد که از گروه خود جدا خواهد شد و می‌خواهد بر بازیگری‌ اش تمرکز داشته باشد. او موسیقی متن فیلم‌های جادوگران در محله لرزان، تینکر بل، داستان سیندرلای دیگر و بلرزانش را خوانده است.

عکس های سلنا گومز

سلنا در تاریخ هفتم آوریل سال ۲۰۱۳ ترانه‌‌ای با نام بیا و آن را بگیر، جدا از گروه موسیقی سلنا گومز و صحنه خوانده است. این اولین بار بود که آهنگی از او جزو ۱۰ آهنگ برتر ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد قرار داشت و توسط انجمن صنعت ضبط موسیقی ایالات متحده آمریکا گواهینامه ی طلا گرفت. دومین تک آهنگ او با نام کاهش سرعت در ماه ژوئن سال ۲۰۱۳ منتشر شد. همچنین آلبوم خود با نام رقص ستاره‌ها را در تاریخ ۲۳ ژوئیه ۲۰۱۳ منتشر کرد.

در سال ۲۰۰۸، سلنا با نیک جوناس وارد رابطه شد. اما در سال ۲۰۰۹ این زوج رابطه شان را بهم زدند. پس از آن او مدتی با تیلور لاتنر بود که این رابطه هم چند ماه بعد به پایان رسید. در ۲۷ فوریه ۲۰۱۱ سلنا با خواننده‌ی کانادایی جاستین بیبر رابطه‌ی عاشقانه‌تری برقرار کرد که سرانجام این دو در سال ۲۰۱۴ از هم جدا شدند. در اوایل سال ۲۰۱۷ سلنا گومز با دی ویکند خواننده ی کانادایی دوست شد، دی ویکند قبل از سلنا با بلا حدید سوپر مدل ویکتوریا سیکرت دوست بود.

در اوایل ژانویه ۲۰۱۴، گزارش شد که گومز بیش از دو سال به مبارزه با لوپوس مشغول بوده است. لوپوس یک بیماری خود ایمنی که می‌تواند موجب تورم صورت، خستگی، سردرد و درد مفاصل شود. در سپتامبر ۲۰۱۷، بیماری لوپوس و علائم پیشرفت این بیماری، این خواننده و بازیگر جوان را مجبور به انجام پیوند کلیه کرد که در این بین دوست بازیگر او فرانسیا راییسا کلیه‌اش را به سلنا گومز اهدا کرد. او اخیرا به دلیل استرس و افسردگی بعد از بیماری در مرکز درمانی روحی بستری شد.

بیماری سلنا گومز

سلنا گومز در سال ۲۰۰۸ میلادی سفیر یونیسف شد. او جوان‌ترین سفیر یونیسف است. در اولین کار او در یونیسف برای کمک کردن به کودکان به غنا سفر کرد. وی در یونیسف برنامه‌ها و کنسرت‌های خیریه اجرا کرده‌است.

پس از آشنایی کوتاه با این بازیگر و هنرمند آمریکایی و جوان، در ادامه عکس های سلنا گومز را به صورت گالری خدمت شما آماده کرده‌ایم.

عکس های سلنا گومز

عکس های سلنا گومز

گالری تصاویر سلنا گومز

گالری تصاویر سلنا گومز

عکس های سلنا گومز

عکس های سلنا گومز

عکس جدید سلنا گومز به همرته دوستان خوردش

عکسهای جدید سلنا گومز

عکس های سلنا گومز

عکس های سلنا گومز

عکس سلنا گومز با عینک بسیار زیبا

عکس سلنا گومز

عکس سلنا گومز

عکس سلنا گومز

عکس های سلنا گومز

عکس های سلنا گومز

تصاویر سلنا گومز

تصاویر سلنا گومز

عکس سلنا گومز

عکس سلنا گومز

عکس سلنا گومز در داخل ماشین

عکسهای سلنا گومز

برگرفته شده از: biography.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.