مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آزمایش در منزل در تمام نواحی تهران با شماره 1650

برای آزمایش در منزل و محل کار با شماره تلفن 1650 (تهران لب) تماس بگیرید. لازم به ذکر است 1650 تمام مناطق تهران را برای آزمایشات تحت پوشش خود قرار داده است.

برای افرادی زیادی که به هر دلیلی (نظیره بیماری، ترس، عمل جراحی، مسن بودن و…) قادر به رفتن به آزمایشگاهای پزشکی برای انجام چکاپ‌ها و تست‌های خود نیستند، انجام خدمات آزمایش در منزل و محل کار بسیار موثر و کمک‌کننده می‌باشد. تهران لب به عنوان بهترین آزمایشگاه تهران، در کنار داشتن سایر ویژگی‌های نظیر کیفیت بالا، دقیق بودن نتایج آزمایشات، تجهیزات به‌روز و…، خدماتی نظیره آزمایش در منزل تهران و محل کار و همچنین، مشاوره ژنتیک در تهران را ارائه می‌نماید تا سبب راحتی افراد و کاهش مشکلات دسترسی آنها شود.

آزمایشگاه پزشکی – ژنتیکی و پاتوبیولوژی چیست؟

آزمایشگاه بالینی-ژنتیکی و پاتوبیولوژی یک مرکز تخصصی می‌باشد که در آن آزمایش‌ها و تست‌های مختلفی انجام می‌شود، از جمله آزمایش‌های مرتبط با ژنتیک و پاتولوژی (علمی که با آسیب‌های بیولوژیکی مختلف در بدن انسان و سایر موجودات زنده سر و کار دارد) که به منظور تشخیص بیماری‌های گوناگون، به ویژه بیماری‌های ژنتیکی و سرطان در این آزمایشگاه‌ها ارائه می‌شود. در اینگونه آزمایشگاه‌ها، نمونه‌های مختلفی از سلول‌ها، بافت‌ها، اندام‌ها، مایعات بدن و غیره، تحت مطالعه و تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرند. همچنین، آزمایش‌های مرتبط با بررسی علل بیماری‌ها و پیشرفت درمان‌ها نیز در این مرکز صورت می‌گیرد. متخصصین ماهر و مجرب با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته، نمونه‌های گرفته شده را به دقت و کامل بررسی می‌کنند و نتایج را به طور دقیق ارائه می‌دهند. آزمایشگاه پزشکی-ژنتیکی و پاتوبیولوژی نقش مهمی را در تشخیص و درمان بیماری‌های ژنتیکی، سرطانی، عفونی و سایر بیماری‌ها ایفاء می‌کند.

آزمایش هورمونی، آزمایش تیروئید، آزمایش ژنتیک، آزمایش و سنجش ریسک انواع سرطان، آزمایش HPV، آزمایش HLA، آزمایش غربالگری، آزمایش خون، آزمایش بیوشیمی، آزمایش سرولوژی، آزمایش انگل شناسی، آزمایش میکروبیولوژی، آزمایش ادرار، آزمایش COVID، تست‌های PGD، آزمایش PGT، آزمایش پاپ اسمیر، آزمایش تشخیص هویت، آزمایش پرولاکتین و آزمایش سل فری، آزمایش تعیین جنسیت جنین، آزمایش انگل، آزمایش ترومبوفیلی، تست DNA، مشاوره‌ ژنتیک و…، از جمله خدماتی می‌باشند که در یک آزمایشگاه بالینی-ژنتیکی و پاتوبیولوژی ارائه می‌شوند.

منظور از آزمایش در منزل و آزمایش در محل کار چییست؟

تست در محیط منزل و کار اشاره به انجام خدمات آزمایش و نمونه‌گیری در منزل و محل کار دارد. برخی از آزمایشگاه‌های پزشکی از این ویژگی برخوردارند و می‌توانند تکنسین‌ها و کادرهای متخصص خود را برای نمونه‌گیری، چکاپ کردن و آزمایش به خانه و محل کار شمت اعزام نمایند. نمونه‌گیری‌ها در منزل و محل کار با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود. بهترین آزمایشگاه تهران (تهران لب) از خدمات آزمایش در محل کار تهران و خانه برخوردار است و در کنار آن، خدمات مشاوره، نظیره مشاوره ژنتیک در تهران، را نیز جهت انجام توصیه و راهنمایی‌های لازم ارائه می نماید.

برای آزمایش در منزل و محل کار با شماره تلفن 1650 (تهران لب) تماس بگیرید. لازم به ذکر است 1650 تمام مناطق تهران را برای آزمایشات تحت پوشش خود قرار داده است.

 مزایا و فواید آزمایش در منزل و محل کار چیست؟

مزایا و فواید آزمایش در منزل و محل کار چیست؟

انجام آزمایش در منزل و محیط کار فواید و ویژگی‌های زیادی دارد که باعث می‌شود، شما جهت انجام چکاپ و آزمایشات لازم از آن بهره‌مند شوید و استفاده نمایید. در ادامه، به برخی از مزیت‌های انجام تست در محل کار تهران و منزل شما بیان می‌شود.

مناسب افراد مسن و بیمار و سایر افراد

برای افراد سالمند و مسن، بازنشستگان، نوزادان و کودکان تحت درمان، زنان باردار و معلولین ناتوان مستقر در خانه و افراد بیمار (به خصوص افراد دارای بیماری‌های نقص ایمنی) انجام تست در منزل و محیط کار بسیار مزیت بزرگی محسوب می‌شود. همچنین، برای افراد که استرس ابتلاء به بیماری های عفونی و ویروسی (نظیره کرونا و آنفولانزا) در محیط‌های عمومی جامعه و آلودگی هوا دارند و همنیطور، افرادی که تازه جراحی و عمل شده‌اند، بسیار کاربردی و موثر می‌باشد. به این ترتیب، اینگونه افراد نیز قادر خواهند بود چکاپ‌ها و آزمایش‌های مورد نیاز خود را به بهترین شکل ممکن انجام نمایند و از رنج و درد کمتری برخوردار شوند.

صرفه‌جویی در زمان

یکی دیگر از مزیت‌های بزرگ انجام آزمایش در خانه و محل کسب‌وکار، صرفه جویی در زمان می‌باشد. وجود ترافیک در خیابان‌ها و رفت‌وآمدها و همچنین انتظار کشیدن در صف‌ها، زمان زیادی را از افراد می‌گیرد و باعث عصبانیت و خستگی‌ آنها می‌شود. تلف شدن وقت، به خصوص در شهرهای پرجمعیت مانند تهران بسیار زیاد می‌باشد و مشکلات فراوانی را برای انجام کارهای دیگر ایجاد می‌کند. با انجام آزمایش در محل کار تهران و منزلتان، می‌توانید از اتلاف زمان خود جلوگیری نمایید و به این ترتیب، زمان بیشتری را برای انجام سایر کارهای خود داشته باشید. 

بهره‌مند شدن محل‌ها و مکان‌های دور از آزمایشگاه از خدمات آزمایشگاهی

انجام تست در منزل و محل کار سبب می‌شود که افرادی که در محل‌های دور زندگی می‌کنند و به آزمایشگاه‌های پزشکی دسترسی ندارند، نیز بتوانند از خدمات آزمایشگاهی بهره‌مند شوند و چکاپ‌ها و آزمایش‌های لازم مانند تست DNA، آزمایش HPV، آزمایش خون و… را به بهترین و راحت‌ترین شکل ممکن انجام دهند.

بهترین آزمایشگاه تهران باید جهت برخورداری افراد بیمار، مسن، جراحی شده و… از خدمات آزمایشگاهی، از خدمات آزمایش در محل کار تهران و منزل برخوردار باشد. به این ترتیب، افراد زیاد خواهند توانست برای چکاپ کردن و آزمایشات خود از این خدمات استفاده کنند و زمان و وقت کمتری از آنها تلف شود.

1650 تهران لب، شماره تلفن بهترین آزمایشگاه تهران برای انجام خدمات آزمایش در منزل و محل کار

آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی تهران لب به دلیل برخورداری از تکنسین و کادری متخصص و مجرب و همچنین امکانات و تجهیزات مناسب و پیشرفته، بهترین آزمایشگاه تهران برای انجام خدمات آزمایشگاه در منزل تهران و محل کار می‌باشد. در این مجموعه انجام تست آزمایش در محل کار تهران و خانه شما، توسط تکنسین‌ها و متخصصین با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت و تجهیزات مدرن مانند ضدعفونی کردن دست‌ها، زدن ماسک، پوشیدن دستکش و باکس مخصوص صورت می‌گیرد. انتقال و نگهداری نمونه نیز در جعبه سرد یا Cool Box انجام می‌شود. به این ترتیب، نتایج آزمایشات و چکا‌پ‌های شما به درست‌ترین شکل ممکن ارائه خواهد شد.

آزمایشگاه تهران لب می‌تواند نتایج آزمایشات را به صورت آنلاین ارائه دهد. به این ترتیب، برای گرفتن جواب آزمایشات نیز، نیاز به حضور شما در این مرکز نخواهد بود. همچنین، این آزمایشگاه از پوشش دهی اکثر بیمه‌ها برخوردار است. بنابراین، می‌توانید برای انجام آزمایش در محل کار و خانه خود، از بیمه خود استفاده نمایید. بیمه‌هایی نظیره تامین اجتماعی، نیروهای مسلح، البرز، آرمان، آسیا، دانا، دی، کوثر، بیمه نوین، پارسین، رازی، سامان، سینا، تجارت نو، میهن، ایران و…، آزمایش در منزل و محیط کار را پوشش می‌دهند و با مجموعه تهران لب نیز قرارداد دارند.

خدمات گسترده‌ای نظیره تست HPV، آزمایش DNA، آزمایش هورمونی، آزمایش تیروئید، آزمایش ادرار، آزمایش COVID، تست‌های PGD، آزمایش PGT، آزمایش پاپ اسمیر، آزمایش تشخیص هویت، آزمایش پرولاکتین، تست تعیین جنسیت، آزمایش خون و سایر آزمایشات و همچنین، مشاوره ژنتیک در تهران لب ارائه می‌شود.

از طریق شماره‌گیری 1650 می‌توانید درخواست‌های خود را مطرح نمایید و از خدمات آزمایش در منزل و محل کار خود و همچنین، مشاوره ژنتیک بهره‌مند شوید.

چه نواحی تهران تحت پوشش آزمایش در منزل و آزمایش در محل کار تهران لب با 1650 قرار دارند؟

چه نواحی تهران تحت پوشش آزمایش در منزل و آزمایش در محل کار تهران لب با 1650 قرار دارند؟

شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت، فشافویه، قلعه‌نو، خاوران، جوانمرد قصاب، دولت آباد و جنوب استان تهران تحت پوشش خدمات آزمایش در محل کار و منزل قرار دارند. در ذیل، به برخی دیگر از نواحی اشاره می‌شود:

  • مشیریه، شهرک مسعودیه، افسریه، خانی آباد نو، نازی‌آباد، نعمت‌آباد، یاخچی‌آباد، امیربهادر، آذری، اتابک، خراسان، خزانه فلاح، خزانه بخارایی، شاپور، مولوی، سیروس، دروازه غار، جوادیه، یافت‌آباد، منیریه، امیریه، شوش، بازار تهران، کوی سیزده آبان، دولت‌آباد، شهرک رسالت، بازار چینی فروشان، کیان شهر، یافت آباد که در مناطق جنوبی تهران قرار دارند.
  • یوسف آباد، امیرآباد، عباس‌آباد، جلفا، خواجه عبدالله، بهارشیراز، زرتشت، بهجت آباد، تخت جمشید (طالقانی)، تخت طاووس، سهروردی، آپادانا، توحید، جمهوری، نادری، استانبول، توپخانه، لاله زار، باغ صبا، فاطمی، آرژانتین و آذربایجان که در مناطق مرکزی تهران واقع شده‌اند.
  • از مناطق شمالی نیز می‌توان به تجریش، نیاوران، قلهک، دروس، زرگنده، جماران، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، حسین‌آباد، مبارک‌آباد، اقدسیه، زعفرانیه، آجودانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه و ونک اشاره کرد.
  • تهران نو، تهرانپارس، نارمک، شهرک امید، شهرک زیتون، سرخه حصار، پیروزی، گرگان، وحیدیه، کالاد، شمس‌آباد، حکیمیه، نیروی هوایی، نظام آباد، مجیدیه، حشمتیه و منصورآباد، از مناطق شرقی تهران می‌باشند که تهران لب آنها را پوشش می‌دهد.
  • از منطق غربی تهران نیز می‌توان به جنت آباد، پونک، شهرک آزادی، ستارخان، آریاشهر، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان، کوی بیمه، تهرانسر، حصارک، آزادی، فردوس، دهکده المپیک، شهرک امیر کبیر، کن، وردآورد، شهرک گلستان، تهران ویلا، سعادت آباد، شهرک غرب، فرحزاد، چهار دیواری، جیحون، هاشمی، دامپزشکی، مهرآباد و سرو آزاد اشاره نمود.

راهنمای دسترسی به آزمایشگاه تهران لب:

“برای انجام آزمایش در منزل و محل کار، با شماره تلفن 1650 برای استان تهران با آزمایشگاه تهران لب تماس بگیرید.”

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 نظرات
  1. مینا جانپرور می گوید

    سلام ممنون از مقاله کامل و خوبتون، برای شهرهای اطراف مثل کرج هم میشه از خدمات غیرحضوریشون استفاده کرد؟

  2. شیرین بهبهانی می گوید

    ممنون از مقاله خوبتون، اطلاعات پزشکی بسیار عالی گذاشتید

  3. ناصر قدرتی می گوید

    تعریف تهران لب رو زیاد شنیدم مخصوصا تو همه سایت های پزشکی موثق یه اسمی ازش هست

  4. دلارام فرزانه می گوید

    سلام وقتتون بخیر، من بعد از آزمایش های غربالگری توی این مرکز مشاوره ژنتیک گرفتم، هم قیمتش خیلی پایین بود هم متخصصین خیلی با تجربه ای داشت

  5. علیرضا مشیری می گوید

    سلام وقت بخیر، من برای پدرم آزمایش ادرار میخواستم متاسفانه نمیتونن تا آزمایشگاه برن، خواستم بدونم برای ورامین هم آزمایش در منزل دارید؟؟