مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ویژگی منحصر به فرد میوه های خشک

گنجاندن میوه در رژیم غذایی روزانه یک راه عالی برای دریافت برخی از آنتی اکسیدان های مفید مورد نیاز در بدن است.

گنجاندن میوه در رژیم غذایی روزانه یک راه عالی برای دریافت برخی از آنتی اکسیدان های مفید مورد نیاز در بدن است. با این حال ، گاهی اوقات یافتن میوه های تازه ممکن است دشوار باشد یا بسته بندی آن در یک کیسه و یا کوله پشتی غیر عملی باشد. می‌توانید به راحتی میوه‌ خشک شده را به کیسه ناهار اضافه کنید یا یک کیسه میوه خشک را برای سفرهای جاده‌ای ، دوچرخه‌سواری ، پیاده‌روی یا کمپینگ آماده کنید. میوه خشک می تواند زمان میان وعده را زنده کند.

هنگامی که ترکیب تریل خانگی یا کیسه میان وعده شما شامل طعم های وسوسه انگیزی مانند توت فرنگی خشک ، سیب خشک ، موز خشک ، نارگیل خشک ، هلو خشک ، کیوی خشک و پرتقال خشک می شود، می توانید از یک فرار عجیب و غریب لحظه ای و خیالی در حین میان وعده لذت ببرید. میوه های خشک مانند کشمش ، سیب ، خرما و انجیر را می توان به انواع دستور العمل ها اضافه کرد تا طعم آنها بیشتر شود و مقداری ارزش غذایی به غذا اضافه شود.

میوه های کم آب می توانند به برخی از دستور العمل های آماده به کار مورد علاقه شما جرقه بزنند. با افزودن مقداری کیوی خشک، هلو یا گلابی خشک شده به دستورات غذا ، می توانید انواع غذای اصلی و غذا های جانبی و دسرها را سالم تر و هیجان انگیزتر به ذائقه خود کنید. شما به راحتی می توانید میوه های خشک را به صورت اینترنتی پیدا کنید که خرید این غذاهای سالم را آسان و راحت می کند.

زمانی که غذایی که می خورید طعم خوبی داشته باشد، اما تهیه آن زمان بر یا کار فشرده ای ندارد ، تمرکز بر تغذیه سالم آسان تر است. میوه های خشک با خوردن سالم و غذاهای لذیذ ترکیبی برنده هستند. فرقی نمی‌کند نسخه‌های مورد علاقه خود را از مخلوط دنباله‌دار تهیه کنید ، میوه‌های خشک را به عنوان رویه غلات ، ماست یا بلغور جو دوسر اضافه کنید ، آن را به دستور العمل‌هایی که تهیه می‌کنید اضافه کنید یا به سادگی از میوه‌های خشک به عنوان یک میان‌وعده سالم لذت ببرید ، کار خوبی برای بدن خود انجام خواهید داد. وقتی مجموعه میوه‌های خشک برای فروش را مرور می‌کنید ، ممکن است بخواهید میوه‌هایی بخرید که فوایدی دارند که به طور خاص به نگرانی‌های سلامتی شما مربوط می‌شود. خلاصه‌ای از فوایدی که برخی از میوه‌های خشک ارائه می‌دهند ، به شما ایده می‌دهد که چقدر مفید هستند.

زردآلو منبع عالی ویتامین A و بتاکاروتن است. آنها همچنین منبع خوبی از نیاسین هستند که در کاهش کلسترول مفید است. کشمش منبع خوبی از ویتامین های B کمپلکس و همچنین آهن ، کلسیم ، منیزیم ، فسفر و پتاسیم است. خرمالو خشک منبع خوبی از ویتامین K و ویتامین C است. آنها همچنین یک مکمل برای سلامت قلب به رژیم غذایی شما هستند. گلابی خشک علاوه بر اینکه منبع خوبی از مواد معدنی مانند پتاسیم ، مس ، منیزیم و منگنز است ، به جلوگیری از بیماری حرکت و حالت تهوع کمک می کند. همچنین به دلیل فواید ضد التهابی و به عنوان یک پیشگیری کننده برای انواع خاصی از سرطان مورد احترام است.

میوه‌های خشک و فوایدی که قبلاً ذکر شد، تنها نمونه‌ای از فواید بسیاری است که از خوردن میوه‌های خشک به دست می‌آید. هنگامی که لذیذ بودن آنها را همراه با فواید سلامتی آنها کشف کردید ، می خواهید به طور مداوم میوه های خشک بخرید تا بتوانید مجموعه متنوعی از میوه های خشک را در انبار نگهداری کنید.

به طور کلی استقبال و استفاده از میوه خشک می تواند به چند دلیل باشد. اول از همه حمل و نقل راحت و همچنین در برخی از محصولات عدم نیاز به جای سرد و یا خنک به منظور نگهداری محصول مورد نطر ، پایین بون هزینه حمل و نقل به دلیل سبک بودن این محصول ، بسته بندی با وزن و تنوع زیاد ، عدم منع شدن برخی از بیماران از خوردن این محصولات و …

با توجه به دارا بودن خواص بسیار زیاد انواع میوه خشک و برگه های آنها ، این محصول را می توان به عنوان یک میان وعده مفید و مغذی برای تمام گروه های سنی در نظر گرفت. این محصول جایگزین بسیار مناسب تنقلات نا سالم می باشد.

یکی از مواردی که باعث نگرانی برخی از مصرف کنندگان میوه های خشک شده است، تاثیر قند موجود در این محصولات برای افراد حساس به میزان قند است. قند موجود در میوه های خشک از نوع فروکتوز و همچنین گلوگز طبیعی است ، در نتیجه اثر زیادی در واکنش های مربوط به قند در بدن وجود ندارد. لازم به ذکر اسن این گونه از قند های طبیعی ، دارای واکنش انسولینی نسبتا متعادل در بدن ایجاد می نماید.

از بهترین میوه خشک های موجود در بازار و محبوب بین مردم می توان به آلوشابلون خشک ، پرتقال خشک ، کیوی خشک ، سیب خشک ،  موز خشک و … اشاره نمود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.