مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اختلاف عجیب قیمت پژو ۲۰۷ آی صندوق دار اتوماتیک با مدل هاچ بک

اخیرا ایران خودرو قیمت پژو ۲۰۷ آی صندوق دار اتوماتیک را اعلام کرد، اما قیمت آن با نسخه هاچ‌ بک بیش از ۵۰ میلیون تومان اختلاف دارد که این موضوع موجب تعجب و اعتراض مشتریان شده است.

 

ایران خودرو با در نظر گرفتن شرایط جدید قیمت‌گذاری، بهای قطعی و رسمی محصول جدید خود را حدود ۱۰۴ میلیون اعلام کرده است. البته ۱۵ میلیون تومان به عنوان تخفیف به خریداران نخستین سری پژو ۲۰۷ آی صندوق دار اتوماتیک تعلق خواهد گرفت؛ بنابراین مشتریانی که پیش از این ثبت نام کرده بودند باید قیمت ۸۹ میلیون تومان را در نظر بگیرند و از آن سود مشارکت و درصد تاخیر را کسر کنند که در نهایت به قیمت حدود ۸۵ میلیون تومان می‌رسند، اما بدون شک سایر مشتریان از این تخفیف بهره نمی‌برند و باید بهای ۱۰۴ میلیون تومانی را برای این خودرو بپردازند.

قیمت پژو 207 آی صندوق دار اتوماتیک

اعتراض‌ها به قیمت پژو ۲۰۷ آی صندوق دار اتوماتیک

مشتریان ایران خودرو برای خرید پژو ۲۰۷ آی هاچ بک باید حدود ۵۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان (قیمت کارخانه‌ای) پرداخت کنند که نشان‌دهنده اختلاف قیمت ۵۰ میلیون تومانی با نسخه صندوق دار آن است. از این رو بسیاری از مشتریان نسبت به این قیمت‌گذاری معترض بوده چنین قیمتی را آن هم فقط برای یک صندوق، منطقی نمی‌دانند. در واقع،‌ فقط صندوق این محصول جدید، ۵۰ میلیون تومان برای مشتریان آب می‌خورد. از طرفی شرکت ایران خودرو برای تحویل خودرو‌ها به مشتریان، مهلت یک‌ هفته‌ای را برای پرداخت مابه‌التفاوت وجه اولیه پرداختی در نظر گرفته است که مشتریان به این اقدام نیز معترض هستند.

ایران خودرو پژو پژو ۲۰۷ آی صندوق دار اتوماتیک پژو ۲۰۷i اتوماتیک قیمت خودرو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.