مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

معرفی بهترین کرم پودر

کرم پودر ها از مهمترین محصولات برای داشتن یک میکاپ زیبا هستد آن که از چه محصولی استفاده کنید روی زیبایی میکاپ تاثیر خیلی زیادی داره از طرفی به خاطر حساس بودن پوست صورت، باید از محصولی با ترکیبات بدون مواد مضر استفاده کنید.

برای اینکه با بهترین کرم پودر آشنا بشین این جا چند تا از بهترین کرم پودرهای دنیا که هیچ ترکیب مضری نداره رو معرفی میکنیم، میتونید با توجه به مزایای هرکدوم محصول مناسبتون رو انتخاب و استفاده کنید.

کرم پودر مک

مک، یکی از بهترین کرم پودرهای دنیاست این محصول رو انواع پوست میتونن استفاده کنن ، میتونه پوست رو آبرسانی کنه و از طرفی چربی پوست رو خیلی کنترل میکنه.

به هیچ عنوان داخل منافذ و خطوط نفوذ نمیکنه و اون هارو بولد نشون نمیده. موندگاری این محصول 24 ساعته هست و توی این تایم کاملا مات و یکدست روی پوست باقی میمونه بدون این که پوست رو چرب و براق نشون بده.

این کرم پود از کاوربرند مک    قابل ساخت هست، یعنی از طبیعی ترین تا فول ترین پوشش رو به شما میده.

 

  کرم پودر استی لادر

یکی از بهترین محصولات،برای افرادی که پوست چربی دارن چرا که میتونه چربی پوست رو خیلی خوب کنترل کنه.

دارای تاییدیه از متخصص پوسته و به هیچ عنوان به پوست آسیبی وارد نمیکنه، کاور اون بسیار بالاست و میتونه عیوب پوستی و لکه هارو خیلی خوب پوشش بده،

بدون اینکه پوست رو از حالت طبیعی خارج کنه.این محصول موندگاری 24 ساعته داره و توی این تایم کاملا مات و یکدست روی پوست باقی میمونه.

 

 کرم پودر نارس  

آخرین محصول مناسب برای پوست های نرمال تا خشک هست موندگاری 16 ساعته ای داره، ضد تعریق و رطوبته و به هیچ عنوان روی پوست اکسید نمیشه

این کرم پودر پوست رو آبرسانی میکنه و نمیزاره که حالتی خشک و کیکی به خودش بگیره؛ ظاهر نهایی تقریبا درخشانی  داره و خیلی خوب پوست رو کاور میده

این 3 تا جزو بهترین محصولاتی هستند که میتونید استفاده کنید .

قطعا میدونید که محصولاتِ بیشتری توی این لیست قرار میگیرند پس برای اینکه با بهترین محصولاتِ آرایشی و پوستی

دنیا آشنا بشین میتونید وارد سایت  مای سفورا بشین و کنار دیدنِ این محصولات خریتون رو با خیالی راحت انجام بدین.

اگر هم نیازی به راهنمایی داشتید میتونید با مشاورین این سایت در تماس باشین

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.