مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

لذت بردن از رابطه زناشویی ورفع مشکلات جنسی با موثرترین دستگاه ها

نمی توان این حقیقت را انکار کرد که زیبایی اندام ها نقش مهمی در رابطه زناشویی دارد. به همین دلیل اگر زن یا مردی نقص یا عیبی هر چند جزئی در اندام های خود مشاهده کند، احساس خجالت کرده و از رابطه خود لذت نمی برد.

امروزه با طراحی دستگاه های مختلف می توان بدون جراحی و بسیار سریع و آسان، مشکلاتی را که زنان و مردان در اندام های خود مشاهده می کنند برطرف کرد. اکثر مشکلات برای زنان به دلیل کوچک بودن سینه های آن ها و برای مردان انزال زودرس است. روش های بسیاری برای درمان این مشکلات وجود دارد  و ما به معرفی موثرترین روش های درمانی می پردازیم.

روش های غیرجراحی برای بزرگ کردن سینه

برخی از افراد ممکن است به دلیل نگرانی در مورد خطرات یا هزینه های مربوط به جراحی، به گزینه های غیر جراحی برای بزرگ کردن سینه روی آورند که برخی از بهترین روش ها عبارتند از؛ استفاده از سوتین‌ های پددار یا سایر وسایلی که برای بهبود ظاهر سینه ‌ها طراحی شده‌ اند، ماساژ سینه، خوردن برخی از غذاها مانند مرغ، شیر، هویج، سبزی و غیره که حاوی ترکیباتی هستند که می توانند به طور طبیعی به افزایش سایز سینه کمک کنند. از طرفی، در اینترنت یافتن اطلاعات زیادی در مورد بزرگ کردن سینه با استفاده از برخی از کرم ها رایج است، اما این روش تاثیر زیادی ندارد.

بهترین روش بزرگ کردن سینه بدون جراحی

همانطور که گفته شد، بزرگ کردن سینه ها آرزوی بسیاری از زنان است، اما بسیاری از آنها از انجام عمل جراحی می ترسند. به همین دلیل به این افراد توصیه می شود که از دستگاه وکیوم سینه استفاده کنند. این دستگاه در کم ترین زمان تاثیر زیادی می گذارد.

دستگاه وکیوم سینه که با نام دستگاه بادکش سینه نیز شناخته می شود یک دستگاه مکانیکی بوده که باعث افزایش خون رسانی بافت های سینه شده و مکشی ایجاد می کند که به صورت متناوب باعث می شود که به کمک مغز، انتقال دهنده های عصبی تحریک شوند. بر همین اساس، عضلات نگهدارنده سینه سفت شده و اندازه سینه افزایش می یابد.

این دستگاه علاوه بر بزرگ کردن سینه، باعث فرم دهی به آن نیز می شود. همچنین، سینه ها را گرد می کند و زیبایی دوچندانی به آن ها می بخشد. از طرفی دیگر، عمل مکش و تخلیه به عنوان یک نوع ورزش برای سلامت بافت سینه ها شناخته می شود.

تاثیر زیاد دستگاه وکیوم سینه برای افزایش سایز سینه در زمان کوتاه

تاثیر زیاد دستگاه وکیوم سینه برای افزایش سایز سینه در زمان کوتاه

چه کسانی می توانند از دستگاه وکیوم سینه استفاده کنند؟

  • سینه هایشان آویزان است
  • از سفت شدن سینه های خود احساس نارضایتی دارند
  • سینه های سفت تر با ظاهری زیباتر می خواهند
  • نمی خواهند برای بهبود ظاهر سینه خود عمل جراحی انجام دهند
  • نمی خواهند بعد از عمل جای زخم داشته باشند
  • هنگام بهبودی نمی توانند زمان زیادی را از کار یا سایر مسئولیت ها مرخصی بگیرند.
  • روشی می خواهند که ماندگار باشد

طرز استفاده از دستگاه وکیوم سينه

برای استفاده از این دستگاه، ابتدا تمامی لوازم آن را بیرون بیاورید و کاپ را روی سینه خود قراردهید و شلنگ را به خروجی هوا و انتهای کاپ وصل کنید. سر دیگر شلنگ را نیز باید به پمپ متصل کنید. در قسمت لبه های کاپ از بالشتک لاسیتکی استفاده شده که هوای درون کاپ را حفظ می کند و مانع از ورود و خروج هوا می شود. بادکش کردن توسط پمپ انجام می شود. پس از چند بار پمپ زدن و پس از این که سینه به دیواره ی درونی کاپ چسبید، می توان هوا را تخلیه کرد.  وکیوم با این دستگاه حدود 30 دقیقه طول می کشد و تا یک ماه و نیم باید انجام شود.

اختلال نعوظ در مردان و بهترین روش درمان آن

اختلال نعوظ که به عنوان ناتوانی جنسی یا ED نیز شناخته می شود، ناتوانی در دستیابی یا حفظ نعوظ کافی برای مقاربت جنسی است. مشکلی که وجود دارد این است که تنها 10 درصد از مردان به دنبال درمان آن هستند و بسیاری پس از شروع درمان آن را متوقف می کنند زیرا از صحبت کردن در مورد مسائل مربوط به سلامت جنسی خود با پزشک خجالت می کشند، به این دسته از افراد باید گفت که نیازی به رنج کشیدن نیست.

رفع اختلالات نعوظ در مردان با بهترین برند دستگاه وکیوم مردانه

رفع اختلالات نعوظ در مردان با بهترین برند دستگاه وکیوم مردانه

یکی از بهترین روش ها برای درمان اختلالات نعوظ، دستگاه وکیوم مردانه است که تاثیر بسزایی در درمان زودانزالی دارد.  آقایانی که از این دستگاه استفاده می کنند علاوه بر نعوظ کامل، افزایش سایز آلت تناسلی خود را نیز تجربه می کنند. در حقیقت، دستگاه وکیوم نوعی پمپ خلا بوده که دارای قسمت های مختلفی است؛ یک لوله بر روی آلت تناسلی قرار گرفته و در قسمت پایینی آلت مرد نیز یک حلقه مهر و موم کننده قرار می گیرد.

بسته ایجاد کننده خلا نیز به صورت دستی یا الکترونیکی، باعث خروج هوا از داخل لوله شده و نعوظ را ایجاد می کند.  این دستگاه هیچ گونه عوارضی ندارد. برای استفاده از آن در مرحله اول یکی از حلقه ها را به انتهای لوله دستگاه وصل کرده و روی آلت تناسلی قرار می دهند.  پس از آن، از طریق شلنگ، پمپ دستگاه را به انتهای لوله متصل می کنند. سپس عمل پمپ کردن را به آرامی شروع می کنند.  با این کار درون لوله خلا ایجاد می ‌شود.

تغییر فشار هوای ایجاد شده، خون رسانی به آلت تناسلی را از طریق عروق خونی اندام تناسلی افزایش می دهد. با گردش سریع خون در آلت تناسلی، افزایش نعوظ و سایز رخ می دهد.

افزایش طول و قطر آلت تناسلی با دستگاه لارجر باکس

افزایش سایز آلت تناسلی با لارجر باکس

یکی دیگر از روش های موثر برای افزایش سایز آلت تناسلی آقایان، دستگاه لارجر باکس است که وضعیت نعوظ و کجی آلت را بهبود می بخشد. این دستگاه شباهت زیادی به دستگاه وکیوم مردانه دارد اما برای افزایش قدرت نعوظ و افزایش قطر آلت از دستگاه وکیوم استفاده می کنند و برای افزایش طول، قطر و درمان نعوظ از دستگاه لارجرباکس استفاده می کنند.

افزایش طول و قطر آلت تناسلی با دستگاه لارجر باکس

دستگاه لارجر باکس فواید زیادی چون از بین بردن شلی آلت، افزایش مدت زمان رابطه و افزایش طول و قدرت تناسلی را برای مردان به دنبال دارد.  استفاده از این دستگاه بسیار آسان است و تنها کافی است که فرد آلت تناسلی خود را از وسط حلقه ای که در این دستگاه تعبیه شده، عبور دهد. پس از آن، تسمه دستگاه باید پشت کلاهک آلت تناسلی قرار گیرد و کمی سفت شود. از این دستگاه می توان به صورت روزانه بین ۳ تا ۵ ساعت استفاده کرد.

جمع بندی

همانطور که گفته شد، زیبایی اندام ها نقش بسزایی در لذت بردن زن و مرد در رابطه زناشویی دارد. بسیاری از زن ها از مشکل کوچک بودن سینه ها و بسیاری از مردان از اختلالات نعوظ و کوچک بودن آلت تناسلی خود رنج می برند اما امروزه با طراحی دستگاه وکیوم زنانه و مردانه و لارجر باکس می توان این مشکلات را رفع کرد. خرید این دستگاه ها نیازی به نسخه پزشک ندارد و می توانید به صورت حضوری از داروخانه ها و یا به صورت اینترنتی از فروشگاه های معتبر با قیمت مناسب سفارش داده و خریداری کنید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.