مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تیم های راهداری شهرستان ری در آماده باش کامل قرار دارند

عادل مصدقی اظهار داشت: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی، بارش برف سنگین از بامداد امروز در استان تهران آغاز شده و این بارش‌ها در محورهای تهران قم کمربندی دوم شدت گرفت و میزان بارش تا ۳۰ سانتی متر رسیده است.

وی ادامه داد: اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان ری از روز گذشته تیم‌های راهداری شهرستان را به حالت آماده باش درآورده و در راهدارخانه ها، محورها و گردنه‌های برفگیر مستقر کرده است.

مصدقی افزود: در مجموع ۱۰۰ نفر راهدار عملیاتی، ستادی و پشتیبانی در قالب ۱۰ اکیپ با ۵۰ دستگاه ماشین آلات در سراسر جاده‌های مواصلاتی شهرستان ری آماده خدمت رسانی به مردم و در راه ماندگان هستند.

وی بیان کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ری از هموطنان در خواست کرد با پرهیز از سفرهای غیرضروری، پیش از سفر در تماس با ۱۴۱ از اوضاع راه‌ها آگاه و در صورت تمایل به سفر حتما تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ، لباس گرم، پتو و اقلام خوراکی همراه داشته باشند.

شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت در جنوب تهران واقع شده است، این شهرستان دارای ۳ هزار کیلومتر راه همسنگ، ۱۹۰ کیلومتر راه فرعی، ۱۷۵ کیلومتر راه روستایی و ۶۵ کیلومتر آزاد راه است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه