مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نصب دریچه فاضلاب و طعمه‌گذاری گسترده برای جانوران موذی در باقرشهر

در راستای مقابله با حیوانات موذی شهرداری باقرشهر اقدام به نصب دریچه های فاضلاب بر روی لوله های خروجی فاضلاب منازل کرده است

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری باقرشهر، عملیات نصب دریچه‌های فاضلاب و طعمه‌گذاری برای اتلاف جانوران موذی به‌ویژه موش‌ها در نقاط مختلف شهر و بر اساس نقاط شناسایی شده توسط کارشناسان و تحت نظارت اداره خدمات شهری در حال انجام است.
در این راستا نصب دریچه در خیابان‌های 30 متری امام خمینی، خیابان 22 بهمن، خیابان 24 متری طالقانی، خیابان آیت‌الله کاشانی، خیابان جهاد، قمر بنی‌هاشم و قسمتی از خیابان شهید پوردارایی و خیابان ولیعصر (عج) از ابتدای اسفندماه انجام و عملیات طعمه‌گذاری سطح شهر باقرشهر نیز آغاز شد.
باتوجه‌به اینکه وجود موش‌ها و انواع حیوانات موذی در برخی نقاط شهر باعث آسیب رساندن به اموال عمومی و به‌خطرافتادن سلامت شهروندان و ایجاد معضلاتی در سطح شهر می‌شود، از شهروندان درخواست داریم از رها کردن زباله در معابر یا قرار دادن آن‌ها در کنار مخازن زباله خودداری کنند.
شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه جانور موذی و مصادیق آن، مراتب را از طریق سامانه فوریت‌های خدمات شهری 137 و یا ارتباط با شماره 55214854 به عوامل شهرداری اطلاع‌ دهند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه