مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

گلریزان آزادی زندانیان در شمس آباد برگزار شد

در برنامه ای زیبا خیرین فشافویه و صنعتگران شهرک صنعتی شمس آباد با برگزاری برنامه گلریزان زندانی آزاد کردند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ در مراسم گلریزان رمضانی آزادی زندانیان جرائم غیر عمد با اعلام مبلغ ۴۰ میلیارد ریال کمک نقدی جمع آوری شد.


دوشنبه شب مصادف با شب بیست و نهم از ماه مبارک رمضان ششمین آیین متوالی گلریزان آزادی زندانیان غیرعمد به همت هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی شمس آباد و با مشارکت حوزه قضایی فشافویه و با حضور ارزشمند صنعتگران و صاحبان صنایع شمس آباد ، کسبه و اصناف ، خیرین و مدیران شهری حسن آباد فشافویه در سالن اجتماعات ساختمان فناوری واقع درشهرک صنعتی شمس آباد برگزار گردید

شمس آباد

داود ولی عضو هیات مدیره و رئیس شورای حل اختلاف شهرک صنعتی شمس آباد در گفتگو با ایرنا از جمع آوری مبلغ ۴۰ میلیارد ریال (چهار میلیارد تومان ) کمک نقدی جهت آزادسازی هموطنان دربند جرائم غیر عمد توسط صنعتگران، خیرین و نیکوکاران فشافویه در این مراسم خبر داد.

وی از مشارکت و همدلی تمامی دلسوزانی که در این آیین نوع دوستی نقش آفرین بودند و مجریان و بانیان این مراسم را یاری رساندند ، صمیمانه سپاسگزاری کرد.

سالانه ۲۵۰ واحد صنعتی غیرفعال استان تهران به چرخه تولید باز گشته است

پیش از این مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تا کنون، سالانه ۲۵۰ واحد صنعتی غیرفعال در شهرک‌های صنعتی استان تهران فعال و به چرخه تولید باز گشته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید صادقی در جریان بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی قرچک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر ۲۰ شهرک صنعیت فعال دولتی، ۱۳ شهرک صنعتی خصوصی و ۳۸ پهنه صنعتی در استان تهران مستقر است که در این ۷۱ منطقه صنعتی، ۱۴ هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی با اشتغال بیش از ۳۰۰ هزار نفر مشغول به فعالیت می‌باشند.

وی افزود: هم اکنون ۶ هزار و ۶۰۰ بهره بردار در شهرک‌های صنعتی دولتی استان تهران مشغول به فعالیت می‌باشند که از این تعداد، ۸ درصد غیر فعال است که با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی دولت سیزدهم، هر سال ۲۵۰ واحد صنعتی غیرفعال بار دیگر احیا شده و به چرخه تولید باز گشته است.

شهرک صنعتی شمس آباد در جنوب استان تهران و شهرستان ری در شهر حسن آباد فشافویه قرار دارد .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه