مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

برگزاری جلسه هم اندیشی سپاه ناحيه حضرت روح‌الله(ره) با مسئولین جنوب شهرستان ری به مناسبت روز شوراها

به مناسبت روز شوراها، جلسه هم اندیشی با بخشداران کهریزک، فشافویه و قلعه نو و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا و دهیاران به میزبانی سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) جنوب شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، به مناسبت روز شوراها، جلسه هم اندیشی با بخشداران کهریزک، فشافویه و قلعه نو و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا و دهیاران به میزبانی سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) جنوب شهرستان ری برگزار شد.

در این دیدار، سرهنگ شهیری فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) ضمن تبریک روز شوراها به اعضای شورای اسلامی ، بر اهمیت جایگاه شورا و استفاده از خرد جمعی و تجمیع قوا برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد و از مساعدت و همراهی شورا در پیگیری امور مربوط به مردم و انجام برنامه ها ابراز تشکر و قدردانی کرد.

سرهنگ شهیری اظهار داشت اعضای شورا منتخبان مردم و چشم امید شهروندان هستند بنابراین ضمن صیانت از آرای خود ، می بایست در راستای جلوگیری از هر گونه فساد و در نتیجه جلوگیری از ناامید شدن مردم از حضور در انتخابات تلاش شبانه روزی داشته باشند .

در پایان بخشداران و اعضای شورا نیز متقابلاً از زحمات و تلاش خالصانه فرماندهان سپاه در خدمت رسانی به مردم شریف جنوب شهرستان ری تشکر و قدردانی نمودند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه