مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تأثیر آسفالت بولوار سفیر امید در کاهش زمان حضور آتش‌نشانان در حوادث کمربندی دوم و روستاهای مجاور

 شهردار باقرشهر در نشست صمیمی با آتش‌نشانان ترسیم نقشه مقابله با حوادث و برنامه‌ریزی دقیق برای مقابله با تهدیدات را از اولویت‌های آتش‌نشانی بر شمرد و بر بقای روحیه فداکاری و ایثار در بین آتش‌نشانان تأکید کرد .

 

 به گزارش روابط‌عمومی شهرداری باقرشهر، نشست صمیمی شهردار باقرشهر با آتش‌نشانان عصر روز ۱۰ اردیبهشت‌ماه در سالن همایش عطر یاس شهرداری باقرشهر برگزار شد .

 در این برنامه ابتدا حبیب معصومی رئیس آتش‌نشانی شهرداری باقرشهر با ارائه گزارش خدمات انجام شده در طول سال گذشته از تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی با مساعدت شهردار تقدیر و تشکر کرد .

 در ادامه مرتضی همتی ضمن شنیدن مشکلات کاری و اداری آتش‌نشانان اظهار داشت: آتش‌نشانی شغلی بسیار خطیر و پرمسئولیت است و یک آتش‌نشان امین جان و مال مردم است و باید برای هر شرایطی آمادگی لازم را داشته باشد، بالاخص در شهر باقرشهر که به لحاظ موقعیت جغرافیایی صنایع و خطرات زیادی روزانه ما را تهدید می‌کند در همین راستا هم باید آموزش‌های لازم را آتش‌نشانان ببینند و هم باید تجهیزات به‌روز و کاملی داشته باشند که در این زمینه کارهای قابل‌قبولی در سال گذشته انجام شده و در سال جاری هم باید با تمام توان در راستای این امر خطیر گام برداریم .

 شهردار باقرشهر با تأکید بر نقش هر یک از نیروها در موفقیت شهرداری اظهار داشت: سالی که گذشت برای شهرداری سالی سرشار از موفقیت بود، کسب بودجه و در آمد مطلوب که در بین شهرداری‌های کشور شاید کم‌نظیر باشد،۲۲۵ میلیارد تومان تعریف پروژه عمرانی جدید که به‌فوریت اجرای آن آغاز شد و تعدادی از آنها در مراحل پایانی قرار دارد، اقدامات خوب و مؤثر خدمات شهری، اقدامات گسترده فرهنگی و… که بر اساس تجربه کاری قطعاً در بین شهرداری‌های استان تهران پیشتاز هستیم و این حاصل همت، همدلی و کار تیمی است که باید هر یک از نیروهای شهرداری بداند مجموعه ما همانند یک ساعت هست و هر چرخ‌دنده‌ای چه کوچک چه بزرگ نقشی مهم در فرایند کار دارد و باید بادقت و توان کامل در همه زمینه‌ها فعالیت مفید داشته باشیم .
در این نشست مواردی از جمله نیاز به نردبان آتش‌نشانی، ترسیم نقشه جامع از وضعیت مخاطرات شهر و برنامه‌ریزی، آموزش ضمن خدمت استاندارد برای نیروهای آتش‌نشانی، تجهیز ایستگاه‌ها، بیمه حوادث آتش‌نشانان، هماهنگی با صنایع بزرگ برای ترسیم نقشه ایمنی و مقابله با بحران، حضور به‌موقع اورژانس در حوادث و سایر موارد اشاره شد .

 از نکات قابل‌توجه این جلسه اظهار آتش‌نشانان به تأثیر زیاد آسفالت بولوار سفیر امید در کاهش زمان حضور آتش‌نشانان در حوادث کمربندی دوم تهران روستاهای مجاور شهر باقرشهر بود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه