مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سارق حرفه ای کارت های بانکی شهروندان ری دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: شخصی که با شگرد جابجا کردن کارت عابر بانک سرقتی با کارت عابر شهروندان ری در چند استان اقدام به برداشت غیرمجاز و انتقال وجه از حساب بانکی آنها می‌کرد در شهرری دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز چهارشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی تشکیل یک پرونده کلاهبرداری در کلانتری ۱۷۲حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) مبنی بر جابجا کردن کارت بانکی شاکی با یک کارت دیگر و خالی کردن حساب او، رسیدگی به پرونده در دستور کار تیم عملیات کلانتری قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بررسی‌های اولیه پلیس حکایت داشت که متهم با تور کردن سوژه‌های خود در صف دستگاه های خودپرداز و به بهانه کمک کردن به افراد سالمند اقدام به انتقال وجه به حساب خود و جا به جا کردن کارت عابر با کارت دیگر می نماید.

سارق حرفه ای کارت های بانکی در شهرری دستگیر شد


رئیس پلیس شهرستان ری با اشاره به اینکه متهم وجوه کلاهبرداری شده را با شیوه و شگرد های مختلف نقد می‌کرد بیان داشت: در ادامه با تلاش‌های شبانه روزی ماموران کلانتری متهم در حال پرسه زنی اطراف دستگاه های خودپرداز در شهرری شناسایی و دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از متهم تعداد زیادی کارت بانکی متعلق به شهروندان کشف و متهم در تحقیقات به عمل آمده بیش از ۶۰ فقره کلاهبرداری با این شیوه و شگرد در استان تهران،هرمزگان و خوزستان اعتراف کرد.

سرهنگ طرهانی در پایان خاطرنشان کرد: تحقیقات برای شناسایی سایر مالباختگان همچنان ادامه دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه