مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فضای باقرشهر با حضور شهید گمنام عطر آگین شد

صبح امروز طی مراسمی باشکوه باحضور گسترده مردم شهید گمنام در باقرشهر تشییع و در پارک فن آوری و نوآوری صنعت نفت آرام گرفت

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ صبح امروز همزمان با سالروز شهادت امام صادق علیه السلام پیکر مطهر شهید گمنام بر دوش مردم و مسئولان در باقرشهر تشییع شد .

این مراسم از بولوار نفت واقع در سه راهی خیرآباد باقرشهر شروع شد و مشایعت کنندگان این شهید گمنام با طی مسیر پیکر مطهر این شهید را در پارک فن آوری و نوآوری صنعت نفت و در جایگاه آماده شده پس از اقامه نماز و عزاداری به خاک سپردند .

مرتضی همتی شهردار باقرشهر در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : بعد از برگزاری جلسات در راستای برگزاری کنگره سرداران و 12000 شهید استان تهران قرار بر این شد باقرشهر میزبان یک شهید خوشنام باشد و نزدیک به یک ماه است همکاران ما در مجموعه مدیریت شهری با برنامه ریزی های انجام شده فضا را برای برگزاری مراسم امروز آماده کرده اند تا میزبان خوبی برای این شهید والامقام باشیم .

وی گفت : عمده فعالیت شهرداری در این زمینه انتقال نزدیک به 400 کامیون نخاله و خاک از حاشیه این بولوار در کنار لکه گیری آسفالت ،شست و شو،فضاسازی ،محوطه سازی ،بهسازی فضای سبز و سایر مواردی بود که امروز میزبان این والامقام باشیم .

این مراسم با حضور خیل گسترده مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان ری و مسئولان شهری و شهرستانی برگزار شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه