مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار شهرستان ری: انتخابات در شعب ری در حال برگزاری است

فرماندار شهرستان ری گفت: رأی‌گیری در ۳۱۸ شعبه اخذ رأی این شهرستان به صورت الکترونیکی با استفاده از پنج مدرک هویتی رأی‌دهندگان در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،مهدی باب‌الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری صبح امروز در محل ستاد مرکزی انتخابات شهرستان ری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان ری رأس ساعت ۸ صبح در ۳۱۸ شعبه اخذ رأی آغاز شده است.

وی بیان کرد: مردم انقلابی شهرستان ری از ساعات ابتدایی با حضور در شعب اخذ رأی، آراء خود را به صندوق انداخته و مشارکتی فعال داشته باشند.

فرماندار شهرستان ری خاطرنشان کرد: کارگزاران نظام جمهوری اسلامی در سیستم نظارت و اجرایی با آمادگی کامل مهیای برگزاری این دوره از انتخابات به صورت تمام الکترونیکی هستند.

باب‌الحوائجی افزود: بر اساس اعلام وزارت کشور، انتخابات تا ساعت ۱۸ ادامه دارد و در صورت نیاز به تمدید، اطلاع‌رسانی‌ها در این باره از سوی وزارت کشور انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: همه رأی‌دهندگان با در دست داشتن یکی از مدارک هویتی شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، گذرنامه و کارت پایان خدمت می‌توانند در انتخابات شرکت کرده و رأی خود را به صندوق بیندازند، در این مرحله هیچ مهری در هیچ یک از کارت‌های هویتی رأی‌دهندگان ثبت نمی‌شود.

فرماندار شهرستان ری با اشاره به مزایای برگزاری الکترونیک انتخابات، ادامه داد: راهبردهای مختلفی در برگزاری انتخابات الکترونیک دیده شده که از آن جمله می‌توان به کاهش زمان شمارش آراء، افزایش دقت در شمارش، کاستن از هزینه‌های فرایند برگزاری انتخابات، تسهیل در روند برگزاری و امنیت مطلوب‌تر آن اشاره کرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه