مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری خبر داد :مشارکت 7هزار نفر در برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در شهرستان ری

فرماندار ری از مشارکت بیش از 7 هزار نفر در برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ری خبر داد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، نشست خبری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری با خبرنگاران عصر امروز در محل فرمانداری ری برگزار شد .

در این نشست مهدی باب الحوائجی با اشاره به آمادگی کامل فرمانداری ری برای برگزاری دور دوم انتخابات اظهار داشت : دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی فردا 21 اردیبهشت ماه از ساعت 8 صبح آغاز می شود و در این مرحله از انتخابات ما به صورت تمام الکترونیک انتخابات را برگزار خواهیم کرد ، به این صورت که مشخصات نامزد های انتخاباتی اعم از کد انتخاباتی ،نام و نام خانوادگی و تصویر کاندیداها بر روی صفحه نمایش ظاهر شده و فرد رای دهنده می تواند نامزدهای مورد نظر خود را انتخاب و سپس در مرحله نهایی ضمن امکان ویرایش رای خود را تایید کند و این رای علاوه بر الکترونیک بودن به صورت چاپی نیز در صندوق تعبیه شده در زیر دستگاه الکترونیک رای گیری ذخیره می شود .

فرماندار ری اظهار داشت : اگر فردی در حوزه انتخابیه دیگری رای داده باشد دیگر برای بار دوم در این حوزه انتخابیه نمی تواند رای دهد و باید به همان حوزه انتخابیه برای شرکت در دور دوم انتخابات مراجعه نماید .

معاون استاندار تهران گفت : رای گیری در 318 شعبه وتوسط1058 دستگاه الکترونیک انجام می شود و برنامه ریزی های لازم برای اینکه چنانچه خللی در مراحل رای گیری الکترونیک انجام شود بتوانیم به صورت عادی رای گیری را ادامه دهیم هم انجام داده ایم و با آمادگی کامل به دنبال خلق حماسه ای دیگر هستیم .

وی در خصوص تخلفات انتخاباتی گفت : کمیته های تخصصی برای پیگیری تخلفات انتخاباتی تشکیل شده است و در صورت مشاهده برخورد های قانونی صورت می گیرد و امیدواریم با مشارکت گسترده مردم از بین 32 نامزد برای 16 کرسی مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه افراد اصلح و انقلابی انتخاب شوند .

باب الحوائجی در پایان گفت : برنامه ریزی های لازم برای صندوق های سیار جهت رای گیری از بیمارستان ها ،زندان ها و پادگان ها انجام شده است که هر فردی که می تواند رای دهد با یکی از مدارک شناسایی به آسانی قادر به شرکت در انتخابات باشد .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه