مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

400 میلیارد ریال اعتبار برای بازتعریف شهرسنگ توسط شهرداری باقرشهر

شهردار باقرشهر:بر اساس وعده شهرداری در اجرای خیز بلند عمرانی، پروژه بهسازی خیابان اصلی شهرسنگ در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، مرتضی همتی شهردار باقرشهر در تشریح اقدامات و برنامه‌های توسعه‌ای در شهرسنگ اظهار داشت: بر اساس وعده شهرداری در اجرای خیز بلند عمرانی، پروژه بهسازی خیابان اصلی شهر سنگ در دستور کار واحد عمران شهرداری باقرشهر قرار گرفت.
وی افزود: خیابان اصلی شهر سنگ به‌واسطه استقرار کارخانه‌های متعدد در این محدوده با بار ترافیکی سنگینی مواجه است و کارکنان کارخانه‌های زیادی از این مسیر تردد می‌کنند لذا در جهت بهسازی این معبر جلساتی با هیئت‌مدیره شهرسنگ برگزار شد.

شهرسنگ باقرشهر


شهردار باقرشهر در ادامه گفت: اجرای پروژه بازتعریف شهر سنگ در راستای حمایت از بخش صنعتی شهر که بضاعت قابل‌توجهی را نیز برای باقرشهر به همراه خواهد داشت.
همتی تصریح کرد: هم‌زمان با بهسازی خیابان و بازتعریف شهرسنگ، پروژه آبرسانی به شهر سنگ نیز که سال‌ها معطل مانده بود با همکار اداره آبفا کلید خورد و در حال حاضر حفاری لوله‌گذاری آب در حال اجراست و شهرداری با 400 میلیارد ریال اعتبار برنامه بازسازی خیابان را اجرایی خواهد کرد.
همتی افزود: پروژه‌های در نوبت اجرای شهرداری باقرشهر جهت توسعه شهرسنگ شامل تراش و آسفالت خیابان، بهسازی جداول و سنگ‌فرش پیاده‌راه است.
شهردار باقرشهر در پایان خاطرنشان کرد: صنعت شهر باقرشهر همانند ورزش این شهر، بضاعت و توانمندی قابل‌توجهی برای باقرشهر است که در سال جاری باتکیه‌بر شعار سال به صورت ویژه به آن پرداخته خواهد شد و لازم به ذکر است که در راستای منویات مقام معظم رهبری حمایت‌های دیگری نیز از بخش صنعت خواهیم داشت.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه