مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

زورگیران خاورشهر با سلاح گرم بازداشت شدند

پلیس ری از دستگیری سارقانی که از افراد در محدوده “خاورشهر” با تهدید سلاح اقدام به زورگیری می‌کردند، با کشف ۱۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،سرهنگ محمد قاسم طرهانی بیان کرد: در اسفند ماه ۱۴۰۲ در پی مراجعه و شکایت فردی در خصوص سرقت مقدار زیادی پول و تلفن همراه به عنف در محدوده “خاورشهر”، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار ماموران عملیات کلانتری ۱۷۷ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی و اقدامات فنی، سرانجام در نوزدهم فروردین ماه امسال مخفیگاه متهمان را در محدوده “خاورشهر” شناسایی کردند و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی تیم‌های عملیات کلانتری خاورشهر به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۷ روز گذشته با حضور در مخفیگاه متهمان طی دو عملیات مجزا و پلیسی هر ۲ متهم را دستگیر که در بازری از مخفیگاه آنان دو قبضه سلاح کمری (کلت) به همراه ۳ عدد خشاب، ۴ فشنگ جنگی و ۲ قبضه سلاح سرد (چاقو) کشف و به کلانتری انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در تحقیقات انجام شده متهمان که دارای سابقه سرقت بودند علیرغم انکار‌های اولیه در مواجهه با دلایل و مستندات پلیس به ۱۰ فقره سرقت به عنف معترف که در این خصوص چهار شاکی شناسایی و به کلانتری دعوت و متهمان نیز برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شدند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به شیوه و شگرد سارقان که اقدام به سرقت اموال با ارزش می‌کنند، از شهروندان درخواست کرد: به منظور تامین امنیت جانی و مالی خود از نگهداری و حمل پول نقد و یا اموال با ارزش به همراه خود، خود داری نموده و در صورت مجبور بودن به حمل و نگهداری پول نقد یا اموال با ارزش، آنهارا در معرض دید دیگران نگذاشته و یا توجه اطرافیان را جلب نکنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه