مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرری مشخص شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان های این استان را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تشریح آمادگی مردم استان تهران برای خلق یک حماسه ماندگار در روز جهانی قدس اظهار داشت: روز جهانی قدس روز نمایش خشم و انزجار ملت‌های آزادی خواه جهان از سران استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و اسرائیل جنایتکار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: امروز جنایات اسفبار در غزه، خوی حیوانی اسرائیل را برای تمامی ملت‌های جهان به اثبات رسانده است و بدون تردید امسال، روز قدس متفاوتی را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: قطعاً حضور باشکوه و دشمن شکن مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بسیاری از معادلات منطقه را برهم خواهد زد و روحیه امید را به ملت صبور و مقاوم فلسطین تزریق خواهد نمود.

محمودی گفت: مردم استان تهران با توجه به اتفاقات اخیر و شهادت تعدادی از سرداران و مستشاران ایرانی در سوریه، روز جمعه پاسخ دندان شکنی به رژیم صهیونیستی خواهند داد که در تاریخ ماندگار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان ری را به شرح زیر اعلام کرد:

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه