مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری با ارسال پیامی روز شهردار را تبریک گفت

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: روح خدمتگزاری و اخلاص می بایست در مجموعه تحت مدیریت شهرداران بیش از پیش نمایان شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،همزمان با فرارسیدن ۲۵ اسفندماه سالروز شهادت سردار بزرگ سپاه اسلام شهید مهدی باکری و روز شهردار، فرماندار ویژه شهرستان ری فرارسیدن این روز را به تمامی شهرداران و کارکنان مجموعه شهرداری های شهرستان ری تبریک گفت.

مهدی باب الحوائجی گفت : هرساله روزهای پایانی اسفندماه برای مردم شریف ایران اسلامی یادآور خاطرات مجاهدت ها و رشادت های سردار بزرگ سپاه اسلام شهید مهدی باکری می باشد. آن بزرگ مردی که روزگاری در منصب شهرداری ارومیه خدمتگزار مردم بود و روزگاری دیگر در مقام فرماندهی لشکر مدافع مردم و کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس که عاقبت نیز با نوشیدن شربت شیرین شهادت اجر و مزد سالها خدمت بی منت و مجاهدت خالصانه خود را از خداوند متعال دریافت نمود.

وی افزود: روز بزرگداشت مقام شهردار فرصت مغتنمی است برای ارج نهادن به تلاش های شبانه روزی مجموعه مدیریت شهری در راستای خدمات رسانی به شهروندان و به کار بستن همت برای رشد و آبادانی هرچه بیشتر محلات و مناطق مختلف شهرهای بزرگ و کوچک.

فرماندار ری ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری «مدظله العالی» فرمودند شهرداری در سه سطح با مردم در ارتباط است. سطح اول خدمات به مردم، سطح دوم حفظ و توسعه فضای سبز و سوم در سطح فرهنگ. جدای از این سطوح شهرداری باید به سه مؤلفه در سازمان خود توجه لازم بکند. اول مبارزه با فساد در سیستم شهرداری و بافت مدیران شهری، دوم ارتقاء سطح علمی اداره شهر و سوم همکاری با سایر دستگاه‌ها. این امر بیانگر اهمیت بالای کار شهرداران و مجموعه مدیرت شهری در قبال شهروندان می باشد.

باب الحوائجی در پایان ضمن عرض خداقوت و تبریک به مناسبت فرارسیدن ۲۵ اسفندماه روز شهردار به تمامی شهرداران ایران اسلامی، فرارسیدن این روز را به شهرداران ساعی و کاردان شهرستان ری آقایان رضا شنگی شهردار منطقه ۲۰، علی کلهر شهردار کهریزک، مرتضی همتی شهردار باقرشهر، حسین ترکاشوند شهردار قیامدشت، شیرزاد یعقوبی شهردار حسن آباد و سیامک علیجانی شهردار قلعه نو و تمامی همکاران و نیروهای پرتلاش آنها در مجموعه شهرداری و شوراهای اسلامی شهرهای تابعه شهرستان تبریک و تهنیت عرض نمود و از درگاه خداوند منان بهروزی و مؤفقیت بیش از پیش این عزیزان را در مسیر خدمت به شهروندان و رشد و توسعه شهرها مسئلت کرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه