مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری سوداگر مرگ با نیم کیلوگرم شیشه در شهرری

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری فروشنده مواد مخدر در محدوده شهرری به همراه کشف مواد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سرهنگ عمادالدینی اظهار داشت: در راستای مطالبات مردمی و دریافت خبری در هفته های اخیر مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم اقدام به فروش مواد مخدر در محدوده” شهرری” می نماید، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان قرار گرفت.

این مسئول افزود: با انجام کارهای دقیق اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی زمان و محل فعالیت خرده فروش شناسایی و در همین ارتباط پس از انجام هماهنگی های لازم به محل اعزام و متهم را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری در ادمه ابراز داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد.

سرهنگ عمادالدینی در پایان با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات تحویل مراجع قضائی گردید، افزود: پلیس از هیچ تلاشی در جهت مقابله با سوداگران مرگ و بالا بردن احساس امنیت و ایجاد امنیت در جامعه فروگذار نخواهد کرد و در صورت برخورد با هر گونه موارد مشکوک به خصوص مواد مخدر مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه