مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اخبار پلیس ری از دستگیری مالخر سابقه دار تا معارفه فرمانده پلیس فتای ری

در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر در خصوص سرقت لوازم و محتویات خودرو در محدوده شهر”ری”، و دریافت پرونده به پلیس آگاهی پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،سرهنگ “محمد قاسم طرهانی” روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر در خصوص سرقت لوازم و محتویات خودرو در محدوده شهر”ری”، و دریافت پرونده به پلیس آگاهی پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان با سو استفاده از تاریکی هوا و محیط خودروهای پارک شده، سوژه مورد نظر را انتخاب و در فرصت مناسبی درب خودرو را تخریب و اقدام به سرقت محتویات داخل و قطعات خودروها می نماید.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: کارآگاهان با اقدامات فنی و اطلاعاتی، در نهایت در بیستم اسفند ماه سال جاری هویت و مخفیگاه سارق و مالخر اموال مسروقه را که دارای سابقه بودند، شناسایی کردند.

وی گفت: بلافاصله با هماهنگی های قضایی تیمی از ماموران روز گذشته به مخفیگاه متهمان در محدوده شهر”ری” مراجعه و طی ۲ عملیات مجزا سارق به همراه مالخر اموال مسروقه را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: متهمان ۳۵ و ۳۹ ساله سابقه دار پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به بزه انتسابی به ۳۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو معترف شدند و متهمان پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده پلیس فتای ری معارفه شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس فتا شهرستان ری در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان با حضور سرهنگ “محمدقاسم طرهانی” برگزار و ضمن تقدیر و تشکر از سرگرد “محسن محمودی” رئیس سابق پلیس فتا طی حکمی سرگرد “فرهود مکرمی” به عنوان رئیس پلیس فتا شهرستان ری منصوب شد.

اولین سحر ماه مبارک رمضان سربازان فرماندهی انتظامی شهرستان ری با فرمانده سپری شد

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه