مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

روابط عمومی پالایشگاه تهران:خبر سرقت از پالایشگاه صحت ندارد

روابط عمومی پالایشگاه تهران اعلام کرد: شرکت پالایش نفت تهران چندی پیش جهت تقویت حریم های حفاظتی، اقدام به احداث دیوار امنیتی کرده که مورد تایید شورای تامین استان نیز قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری به نقل از ایرنا شاکر خفایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجموعه پالایشگاه تهران خبر سرقت از لوله های نفتی صحت ندارد .

به نقل از روابط عمومی پالایشگاه تهران خبری روز های گذشته در خصوص سرقت از لوله های نفتی در فضای مجازی انعکاس یافت که جهت تنویر افکار عمومی موارد ذیل را به اطلاع می رساند: کلیه تاسیسات و لوله های فرآورده ها و محصولات شرکت پالایش نفت تهران بر روی زمین بوده و این شرکت لوله نفتی درون زمین (آندر گراند) ندارد.

شرکت پالایش نفت تهران چندی پیش جهت تقویت حریم های حفاظتی، اقدام به احداث دیوار امنیتی کرده که مورد تایید شورای تامین استان نیز قرار گرفته است.

خبر منعکس شده مربوط به سال های گذشته است که همان موقع با پاسخگویی ارگان ها و سازمانهای مربوطه همراه بود. بازنشر آن پس از چند سال و تلاش برای ارتباط این موضوع با شرکت پالایش نفت تهران شائبه برانگیز و مشکوک است.

در پایان به اطلاع می رساند که اخیرا شرکت پالایش نفت تهران دستاوردهای بزرگی نظیر ساخت نیروگاه خورشیدی ۵۰۰ مگاواتی و خرید سهام عمده پتروشیمی شازند و ورود قطب اقتصاد پایتخت به پترو پالایشگاه را داشته که این خود عصری نو در تاریخ ۵۵ ساله پالایشگاه پایتخت را رقم خواهد زد.

پالایشگاه تهران در شهرستان ری در شهر باقر شهر قرار دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه