مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تردد روان خودروها در پنجشنبه آخر سال بهشت زهرا با مدیریت شهرداری باقرشهر

با مدیریت شهردار باقرشهر امسال محور رجایی حدفاصل محدوده شهری باقرشهر تا بهشت زهرا در پنجشنبه و جمعه آخر سال بر خلاف سالهای گذشته ترافیکی روان را تجربه کرد و ساعت ها وقت شهروندان و زائران اهل قبور هدر نرفت

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری، مرتضی همتی شهردار باقرشهر با اشاره به اقدامات انجام شده در ستاد خدمات سفر شهر باقرشهر اظهار داشت: مدیریت سد معبر و ترافیک در روزهای پایانی سال جهت تسهیل رفت و آمد شهروندان، مسافران و زائران اهل قبور در روزهای پنجشنبه و جمعه آخر سال به طور جدی پیگیری شده است.
وی افزود: باقرشهر با توجه به اینکه در مجاورت بهشت زهرا (س) قرار دارد، هرساله در روزهای پایانی سال با مشکلات ترافیکی مواجه بود؛ اما بر اساس هماهنگی های انجام شده با اداره راهور، فرمانداری ویژه شهرستان ری، یگان امداد نیروی انتظامی تمهیداتی اندیشیده شد تا در پنجشنبه و جمعه آخر سال شاهد مشکلات ترافیکی در محدوده نباشیم.
شهردار باقرشهر در ادامه گفت: در این روزها با همراهی و کمک نیروهای شهربان، حوزه ترافیک، سدمعبر، امور شهر و فضای سبز اقداماتی صورت گرفت که محوری با ترافیک روان داشته باشیم.


وی ادامه داد: اغلب ترددها به کمربندی غربی باقرشهر هدایت شده تا تردد شهروندان در سطح شهر روان و بدون مشکل انجام شود لذا در سطح شهر باقرشهر امروز شاهد ترافیک و مشکل تردد نبودیم.
همتی با بیان اینکه از صبح امروز تا کنون شاهد ترافیک روانی در محدوده باقرشهر هستیم تصریح کرد: اغلب مشکل ترافیکی در مسیر رفت و آمد شهروندان، مسافران و زائران اهل قبور در روزهای پنجشنبه و جمعه آخر سال به بهشت زهرا (س) مربوط به حضور گلفروشان و فروشندگان میوه تره بار در حاشیه محور است که باعث ترافیک می‌شد اما امسال این دستفروشان ساماندهی شده و در محل مناسبی در کنار گذر مستقر شدند.
همتی در پایان خاطرنشان کرد: گشت‌های ثابت و سیار شهرداری باقرشهر با همکاری پلیس راهور در مسیر فعالیت میکنند و کلیه عوامل امداری از جمله آتش نشانی در محور حضور دارند و در صورت لزوم خدمات رسانی به سرعت انجام خواهد شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه