مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پاکسازی معابر شهرستان ری در حال اجرا است

فرهاد افشاراظهار داشت: هم اکنون تمامی معابر اصلی و فرعی شهرری باز است و رفت و آمد در آنها به صورت روان در جریان است.

وی اولویت‌ اصلی مدیریت شهری منطقه ۲۰ برای مقابله با بارش‌های زمستانی را استقرار ستاد برف روبی در معابر اصلی عنوان کرد و افزود: تجهیزات و ماشین آلات برف روبی در ۳ جایگاه و ۱۵ سایت اصلی و فرعی نگهداری شن مخصوص در نواحی هفتگانه منطقه مستقر شده‌اند.

افشارخاطرنشان کرد: سایت‌های اصلی برف روبی در اتوبان شهید آوینی، بزرگراه امام علی(ع) تقاطع جاده معدن و خیابان شهید رجائی مستقر می باشند و سایت های فرعی برف روبی نیز در داخل محوطه ساختمان‌های شهرداری نواحی هفتگانه، چهار راه فدائیان اسلام، بلوار دستواره، میدان نماز، خیابان ۱۳آبان، میدان شهید بروجردی، میدان شهدای شاملو، امین آباد و غنی آباد مستقر هستند.

تمامی معابر باز است

وی افزود: تمامی نقاط حساس پر رفت و آمد در نواحی هفتگانه از سوی معاونت خدمات شهری این منطقه شناسایی و اکیپ‌های اجرایی در محدوده مستقر شده و با تلاش کارکنان اجرایی، تمامی معابر باز است.

افشار اظهار داشت: به منظور مقابله با بارش‌ها و برای مشارکت مردمی و دسترسی آسان شهروندان ۲۴۰ مخزن زرد رنگ در موقعیت‌های از قبل تعیین شده از جمله تقاطع های غیرهمسطح و بزرگراه‌ها و نقاط حساس مستقر و تعداد ۵۰ هزار کیسه شن مخصوص نیز برای شارژ مخازن مذکور و سایت‌های برف روبی مورد استفاده قرار گرفته است.

این مسئول اعلام کرد: ۶۸ دستگاه ماشین آلات برف روبی شامل ۶ دستگاه کامیون مایلر، هشت دستگاه کامیون با تیغه برف روبی، ۲۱ دستگاه خاور، یک دستگاه کامیون نمک‌پاش، یک دستگاه نیسان نمک پاش، یک دستگاه کامیون غلتان، یک دستگاه گریدر، ۹ دستگاه بابکت، ۲ دستگاه لودر، ۲ دستگاه جرثقیل، ٢ دستگاه بابکت، یک دستگاه بالابر و ۹ دستگاه تانکر محلول پاش برای پاکسازی  معابر مورد استفاده قرار می گیرد.

شهردار منطقه ۲۰ با اشاره به تجهیز اسکان‌های کارگری و کارگران برف روبی با لباس های مناسب برای استفاده بهینه عوامل خدمات رسان، گفت: اولویت مدیریت شهری در زمان بارش های سنگین، پاکسازی بزرگراه‌ها و محورهای اصلی است و مشارکت شهروندان در برف روبی کوچه ها کمک بسزایی در خدمت رسانی خواهد داشت.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.