مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مخابرات شهرری از سامانه‌های قدیمی و منسوخ رنج می‌برد

مهدی تقوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سامانه های مخابراتی شهرری برای فروش خط تلفن جدید، کاهش خرابی تلفن و فروش اینترنت با سرعت بالا باید به سیستم‌های فیبر نوری تجهیز شود.

وی با بیان اینکه شرکت مخابرات سامانه های نوین فیبر نوری را طی پنج سال گذشته خریداری کرده و هم اکنون نیز قابل نصب در سطح شهر است، افزود: بیشترین مشکل مخابراتی شهروندان در خیابان‌های اطراف حرم عبدالعظیم (ع)، میدان شهرری و خیابان ۲۴ متری است که بخاطر نبود فضای مناسب برای نصب تجهیزات مخابراتی این کار انجام نشده است.

تقوی ادامه داد: سامانه های فیبر نوری در باکس‌های ۷۰ در ۱۲۰ طراحی شده است که برای پوشش کامل مرکز شهرری ۶ باکس لازم می باشد ولی شهرداری منطقه ۲۰ هنوز جانمایی مناسبی برای این سیستم‌ها نکرده است.

وی با بیان اینکه هم شرکت مخابرات برای فروش خط تلفن جدید باید منتظر خالی شدن یکی از خطوط باشد، ابراز کرد: نوبت خرید خط تلفن در مرکز شهرری بین ۶ ماه تا یک سال است و علاوه بر این تعداد خرابی‌های نیز در اثر بارش باران و یا گرمای هوا بسیار بالا زیاد است.

تقوی ادامه داد: سامانه های مخابراتی شهرری برای زمانی است که در هر کوچه پنج خانه بود ولی امروز در اثر ساخت و ساز و توسعه شهری هر کوچه قدیمی دارای چندین واحد مسکونی می باشد که باید متناسب با آن سیستم‌های مخابراتی نیز نوسازی شود.

وی با بیان اینکه مرکز مخابرات شهید منتظری شهرری بخش اعظمی از این شهر را پوشش می دهد، گفت: این مرکز مخابراتی دارای ۶۱ هزار مشترک است که از جنوب تا بلوار آوینی، از شرق تا سه راه ورامین، از غرب خیابان شهید رجایی و از شمال تا بلوار امام حسین(ع) را تحت پوشش خود دارد.

منطقه ۲۰ (شهرری) با جمعیتی در حدود ۴۰۰ هزار نفر جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه