مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) : خدمت در شهرستان ری بعنوان “پایتخت معنوی” استان تهران باعث افتخار است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، آئین تکریم و معارفه فرماندهی سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) با حضور سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سید‏الشهداء استان تهران، حجت الاسلام و المسلمین روح الله باقری امام جمعه بخش کهریزک، حسین گراوند بخشدارکهریزک، علی کلهر شهردار کهریزک، مرتضی همتی شهردار باقرشهر،ائمه جمعه، جمعی از فرماندهان نواحی سپاه و حوزه های بسیج خواهران و برادران برگزار گردید.

در این مراسم پس از تقدیر از زحمات ارزشمند سرهنگ بداغی فرمانده اسبق سپاه ناحیه روح الله(ره) در انجام امور محوله، طی حکمی از سوی فرماندهی سپاه حضرت سید الشهدا(ع) استان تهران، سرهنگ پاسدار علی اصغر شهیری به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه حضرت روح‏ الله(ره) منصوب گردید.

شهیری در این مراسم بیان داشت شهرستان ری با وجود امامزادگان واجب التعظیم نظیر حضرت عبدالعظیم حسنی و مرقد امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی و وجود بزرگترین گلزار شهدای جهان اسلام ، پایتخت معنوی استان تهران محسوب می شود و خدمت در این پایتخت افتخاری برای اینجانب است.
شهیری ضمن ابراز خرسندی از حضور و خدمت در این شهرستان اظهار داشت : امیدوارم به کمک مردم متدین، پاسداران و بسیجیان خوب این ناحیه ، بتوانم خدمتگزار این مردم باشم و با مشارکت آنها اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.
ایشان در پایان از زحمات سرهنگ بداغی و فرماندهان اسبق سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) تقدیر و تشکر نمود

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه