مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرمانده جدید ناحیه مقاومت حضرت روح الله باقرشهر منصوب شد

آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله(ره) باقرشهر با حضور فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله(ره) باقرشهر با حضور سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، حجت‌الاسلام روح‌الله باقری امام‌جمعه بخش کهریزک و جمعی از مدیران بخش کهریزک و فرماندهان نواحی سپاه و حوزه‌های بسیج خواهران و برادران برگزار شد.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ بداغی فرمانده پیشین سپاه ناحیه حضرت روح‌الله(ره)، در حکمی از سوی فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، سرهنگ علی‌اصغر شهیری به‌عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله(ره) باقرشهر منصوب شد.

سرهنگ علی‌اصغر شهیری در ابتدای این مراسم، اظهار کرد: شهرستان ری با وجود امامزادگان واجب‌التعظیم نظیر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، مرقد امام خمینی(ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، وجود بزرگترین گلزار شهدای جهان اسلام، وجود مقبره شیخ کلینی و غیره پایتخت معنوی استان تهران محسوب می‌شود و خدمت در این پایتخت افتخار است.

وی افزود: در سال‌های اخیر به دلیل هم‌جواری حوزه فعالیت با این ناحیه تا حدودی با مشکلات و معضلات و ظرفیت‌های منطقه آشنا شده و برنامه‌هایی برای این منطقه ارائه خواهم کرد.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله(ره) در ادامه گفت: امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های متعدد این منطقه در زمینه کشاورزی، صنعتی، اقتصادی و غیره و نیز نیروی انسانی این ناحیه، در پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلام و شجره طیبه بسیج با هم‌افزایی، همدلی، اتحاد و انسجام، امید و نشاط را در منطقه بسط و گسترش دهیم.

شهیری ضمن ابراز خرسندی از حضور و خدمت در این شهرستان خاطرنشان کرد: امیدوارم به کمک مردم متدین، پاسداران و بسیجیان خوب این ناحیه، بتوانم خدمتگزار این مردم باشم و با مشارکت آن‌ها اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه