مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شربیانی :محله «قلعه دولت آباد» در حال تبدیل شدن به «نفرآباد» است

عضو هیأت رئیسه شورا در بازدید از منطقه ۲۰ بابیان اینکه شهر ری میزبان سرریز مشکلات تهران است، گفت:با توجه به این همه مشکلاتی که تهران برای شهر ری دارد در بودجه ریزی ها منطقه ۲۰ ویژه دیده شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛جعفر شربیانی عضو هیأت رئیسه شورا به همراه مهدی اقراریان رئیس کمیته نظارت شورا، سوده نجفی دیگر عضو هیأت رئیسه شورا به همراه سید مهدی هدایت مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران، با بازدید از سطح منطقه ۲۰ از محله های نفر آباد،قلعه دولت آباد، وهمچنین پل دسترسی شهید آوینی به پارکینگ ظلع جنوبی حرم مطهر عبدالعظیم حسنی(ع) و متروی شهر ری، از روند اجرای این پروژه ها مطلع شدند.

شربیانی در خصوص مشکلات چند دهه که تهران برای شهر ری دارد، گفت: خیلی از مشکلات شهر تهران برای منطقه ۲۰ است ولی به اندازه سرریز مشکلات خدماتی در خور ری داده نمی‌شود.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه شهر ری یک عقب افتادگی تاریخی در خیلی از مسائل دارد که با همه تلاش های که در ادوار گذشته انجام پذیرفته است قابل قبول نیست و باید با کار جهادی و بوجه ریزی های مناسب این عقب ماندگی ها به نحو مطلوب مرتفع شود.

شربیانی در ادامه اظهار داشت: مشکلات نفر آباد با پیگیری های شبانه روزی در حال مرتفع شدن است ولی نیاید از محله قلعه دولت آباد غافل شویم و این محله در حال تبدیل شدن به نفر آباد دیگری است که باید با همت مسؤلین شهری و دولتی مشکلات این محلات را برطرف کنیم .

وی در پایان با بیان اینکه پارکینگ طبقاتی جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی در صورت عملیاتی شدن خیلی از مشکلات این حوزه را برطرف خواهد کرد، اظهار داشت: زائران و گردشگران زیادی برای زیارت به شهر ری مراجعه می‌کنند که با احداث این پارکینگ طبقاتی که گفته می‌شود بزرگترین پارکینگ کشور هم خواهد بود در توسعه شهر ری بسیار مؤثر خواهد بود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه