مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شربیانی :حل‌ مشکل خانه های «ملک آباد» نیازمند یک اراده همگانی است

عضو هیئت رئيسه شورای شهر تهران گفت 300 پلاک در «ملک آباد» شهرری قرار دارد که در معرض خطوط برق فشارقوی هستند و برای حل این مشکل با برنامه ریزی های انجام شده شهرداری زمینی برای این خطوط فشار قوی در نظر دارد اما حل این معضل نیازمند اراده همه مسئولان و دستگاه های مرتبط است .

یک عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: ۳۰۰ پلاک در «ملک آباد» شهر ری در معرض خطوط فشار قوی برق قرار دارند.

به گزارش ایسنا، جعفر شربیانی در یکصد و شصت و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران در قالب تذکری با بیان اینکه محله جوانمرد قصاب فاصله‌ای با مرکز شهرری داشت، گفت: در دوره دوم تا چهارم مدیریت شهری، در راستای تحقق شعار کاهش فاصله جنوب و شمال، اتفاقات ویژه ای افتاد و محله از حاشیه خارج شد. هرچند مشکلاتی نیز وجود دارد.

وی ضمن تقدیر از شهرداری تهران در دوره ششم مدیریت شهری افزود: اعتباری که برای مسجد جامع محله اختصاص یافته بود و از آن سر باز زده بودند، در این دوره استیفا و مسجد احداث شد.

شربیانی با اشاره به فریز شدن برخی معابر شهرری به دلیل اجرای برخی طرح ها در سالیان طولانی، تاکید کرد: برخی از این مشکلات در کمیسیون ماده پنج در حال رفع است.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه ۳۰۰ پلاک در «ملک آباد» شهر ری در معرض خطوط فشار قوی برق قرار دارند، گفت: با هماهنگی هایی که انجام دادیم مقرر شد شهرداری زمینی را اختصاص دهد تا دکل‌ها به این فضا جابجا شوند تا مشکل برطرف شود.

وی تأکید کرد: بودجه‌ای در این خصوص در نظر گرفته شد تا طرحی تهیه شود؛ اما در مجموع به یک اراده همگانی نیاز دارد تا مشکل دکل های برق به ویژه در «ملک آباد» شهر ری برطرف شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه