مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

امام‌جمعه شهرری: لغو تحریم‌های ظالمانه خواسته مشروع ملت ایران است

امام جمعه شهرری گفت: لغو تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان خواسته به حق و مشروع ملت ایران است که از سوی مذاکره کنندگان هسته‌ای ما پیگیری می‌شود.

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری گفت: جوانان انقلابی و شجاع کشورمان در مذاکرات هسته ای برجام مقابل زیاده خواهی آمریکا ایستاده و با پایبندی بر اصولی که رهبر معظم انقلاب مشخص کرده اند کوتاه نمی آیند.

وی با بیان اینکه مطمئن هستیم که دشمن عقب نشینی خواهد کرد، اظهار داشت: آمریکا از برجام عقب نشسته و باید ضمن پرداخت خسارت، دارایی‌های بلوک شده کشورمان را آزاد کند.

خطیب جمعه شهرری با بیان اینکه همه می دانیم شرایط اقتصادی سخت شده است، خاطرنشان کرد: دولت مردمی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ماهانه ۱۲ هزار میلیارد تومان بدهکاری دولت قبل را پرداخت می کند، مردم ضمن دعا برای موفقیت رئیس جمهور باید در کنار صرفه جویی به دولت سیزدهم فرصت بدهند تا ان‌شاءالله این مشکلات نیز برطرف شود.

حجت الاسلام شاهچراغی اضافه کرد: حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در شرایطی دولت را تحویل گرفت که خزانه مقروض بود، اما وی عاشقانه و صادقانه شبانه روز در حال خدمت به مردم کشور و با نیت خیرخواهانه به دنبال گشایش امور ملت و حل مشکلات مردم است.

امام جمعه شهرری با اشاره به میلاد باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار ادامه داد: مهمترین مسئولیت دختر امیرالمومنین(ع) در واقعه کربلا پرستاری از امام سجاد(ع) بود و پرستاران کشورمان در طول ۲ سال شیوع ویروس کرونا به تاسی از آن حضرت خوش درخشیده و شهیدانی نیز در راه سلامت مردم تقدیم کردند.

وی پرستاران را اسوه صبرو مقاومت خواند و یادآور شد: به گفته رهبر معظم انقلاب پرستاران فرشتگاه نجات هستند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه