مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سایت پسماند هوشنگ‌آباد در ری بسته شد

ری – فرماندار ویژه شهرستان ری با تأکید بر ممانعت از ورود پسماند عفونی و زباله‌های بیمارستانی سایر شهرستان‌ها به ری گفت: در پی ادعای اخیر از بهارستان سایت پسماند هوشنگ آباد بسته شد.

حسین توکلی کجانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری، با اشاره به اعلام خبری در زمینه انتقال پسماند عفونی به سایت هوشنگ آباد اظهار داشت: اداره محیط‌زیست شهرستان ری با قید فوریت مأمور شده تا موضوع را بررسی کند.

وی با اشاره به ساماندهی اطراف و پیرامون شهرک صنعتی شمس آباد افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مرکز هوشنگ آباد تنها جهت دپوی نخاله و پسماندهای صنعتی و ساختمانی ایجاد شده تا از این طریق از تخلیه نخاله‌های ساختمان و صنعتی در حاشیه جاده جلوگیری شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه گفت: ارسال پسماند منطقه‌ای خارج از شهرستان به سایت پسماند هوشنگ آباد در دستور کار فرمانداری شهرستان ری نبوده و این موضوع بررسی و اطلاع‌رسانی خواهد شد که در صورت نیاز نیز از مراجع قضایی پیگیری لازم صورت می‌گیرد.

توکلی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اقدام صورت گرفته و ادعای مطرح شده آباد روز گذشته سایت پسماند هوشنگ بسته شد و موضوع عدم انتقال پسماند سایر شهرستان‌ها و عدم دپو زباله‌های بیمارستانی و عفونی از سوی مدیرکل محیط ریست استان پیگیری می‌شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه