مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

چالش های زیرساختی آموزش مجازی در مدارس شهرستان ری بررسی شد

شهرستان ری – در آستانه هفته پژوهش، از پایان نامه «بررسی چالش های زیرساختی آموزش مجازی در مدارس شهرستان ری» دفاع شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و  ارشاد اسلامی شهرستان ری، انجام این پژوهش از مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری بود که توسط «سهیلا فرضی» دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) انجام شد.

چندین طرح پژوهشی مسئله محور در حوزه های آسیب های اجتماعی و ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی، با هدف رفع مشکلات شهرستان ری توسط ادارات و نهادهای شهرستان تهیه شده که انجام سه عنوان آن به تصویب شورای فرهنگ عمومی رسیده است.

تجربه آموزش های غیر حضوری با ابزارهای مربوط به فناوری اطلاعات برای تدریس، یکی از مهم ترین پیامد های آموزشی دوران کرونا بود و می توان گفت در دوران شیوع بیماری کرونا، آموزش مجازی مهم ترین وجه آموزشی شرایط کنونی به حساب می آید.

در این شرایط، تبدیل فضای آموزشی سنتی به سمت آموزش مجازی به یکباره شدت گرفت و به علت نبود زیرساخت های مناسب، چالش ها و مشکلات نظام آموزشی بصورت مجازی، عدم دسترسی همه جامعه هدف به آموزش مجازی و اینترنت، گستره جغرافیایی روستاها، طیف متنوع دروس و رشته ها و چالش ارزشیابی آموزشی، مشکلاتی را به وجود آورد که در این تحقیق به زوایای مختلف آن پرداخته شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه