مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تجلیل مدیریت شهری از رتبه های برتر کنکور 1402 در باقرشهر

صبح امروز به همت شهرداری باقرشهر مراسم تجلیل از رتبه های برتر کنکور 1402 در سالن همایش های عطر یاس شهرداری باقرشهر برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ به همت شهرداری باقرشهر مراسم تجلیل از رتبه های برتر کنکور سراسری ۱۴۰۲ باقرشهری با حضور بخشدار کهریزک، شهردار باقرشهر، ریاست آموزش و پرورش منطقه کهریزک، معاونین، مدیران و جمعی از دانش آموزان در سالن همایش‌های عطر یاس شهرداری باقرشهر برگزار شد.

 در ابتدای این برنامه اصفهانی ریاست آموزش و پرورش منطقه کهریزک ضمن تقدیراز زحمات مربیان و دانشجویان ؛ این موفقیت را به خانواده آنها تبریک گفت و از زحمات شهرداری باقرشهر در برگزاری این مراسم تقدیر کرد .

در ادامه شهردار باقرشهر ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت مظلومانه بانوی دوعالم، حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار داشت : خرسندم که امروز در جمع شما دانش آموزان باقرشهری قرار دارم، حیف است در این جمع بود و صحبت نکرد، اگه کسی بود که ۲۰ سال پیش، ۳۰ سال پیش به این صورت ما را ارشاد می کرد ، شاید مسیر زندگی ما تغییر می‌کرد، اول صحبتم با رتبه‌های برتر کنکور است، شما آنقدر شجاع بودید که شروع کردید، آنقدر قوی بودیدکه ادامه دادیدو آنقدر لیاقت دارید که به آن چیزی که می‌خواهید دست پیدا کنید، جای احسنت و آفرین دارید.

همتی در ادامه گفت : دانشجویان عزیز اگر فکر می کنید لیاقتی بیشتر از جایگاهی که اکنون در آن قرار دارید دارید دو نکته را فراموش نکنید اول از همه پدر و مادری که تمام توان خود را برای شما گذاشته اند تا به این مرحله برسید چرا که حتما مهم نیست به دانشگاه بروید ؛ رتبه برتر کنکور را کسب کنید ؛ فقط لازم است به یک موقعیت خوب اجتماعی برسید و این برای پدر و مادر یک آرزو و لذت است . پس باید به خودتان نشان دهید که لیاقتتان بیش از این رتبه هاست و نباید در این راه نا امید شوید بخواهید می شود ؛ خیلی ها فکر می کنند آرزو یک رویای دست نیافتنی است بلکه یک راه ساختنی است راهی که تلاش کنید و به مقصد برسید و در این راه اول باید توکل به خدا داشته باشید بعد همت و تلاش ؛ قطعا به نتیجه خواهید رسید .

هرچه آرزو بزرگتر تلاش شما بیشتر و آینده بهتری خواهید داشت، لحظات سخت آزمونی است برای سنجش ایمان ما به معجزه، معجزه حتماً عصای موسی نیست  که آب ها را بشکافد، دم عیسی علیه السلام  نیست که مرده را زنده کند، نه، معجزه همین اتفاقات ریز و درشتی است که در زندگی برای ما اتفاق می‌افتد.

شهردار باقرشهر گفت : فرق عالی شدن و عادی شدن در نگرش شماست ؛ این دو در عادت نکردن است ؛ اگرعادت نکردید و راضی نبودید به جایی که در آن قرار گرفته اید قطعا شما به پله های بالاتر می رسید و عالی می شوید ؛ اگر همین سختی ها نباشد شما ساخته نمی شوید و به بهتر از این دست نخواهید یافت ؛. حضرت آقا می‌فرماید: جوان و دانشجو باید مطالبه‌گر باشد، مطالعه کند، جستجو کند، اما بسنده نکند. پس باید تلاش کنید تا آینده‌تان را بسازید، زیرا آینده ساختنی است.

وی تصریح کرد : باید از دانسته های خود برای آینده خود استفاده کنید و رویاهای خود را به حقوقت تبدیل کنید که اگر این کار را نکنید و آرزو های خود را نسازید دیگران از شما استفاده می کنند و ابزاری می شوید تا آنها آرزوهای خود را بسازنند .

شهردار باقرشهر ادامه داد: پیروزی، موفقیت، برنده شدن این نیست که شکست نخوریم، زندگی فراز و نشیب زیاد دارد، شما در حوزه‌های مختلف قطعاً شکست را تجربه می‌کنید، برنده شدن به این است که اگر شما شکست خوردید دست روی زانوی خود بگذارید و بلند شوید. اگر زمین خوردید باید بلند شوید، در این مقطع سنی که هستید، قدرش را  بدانید زیرا فرصت محدود است، بدانید در آینده حسرت کارهایی را که نکردید، می‌خورید. آن وقت اگر آرزو نساخته باشید، اگر هدف نداشته باشید، اگر توکل نکرده باشید، افسوس خواهید خورد و دیگر فرصت نیست.

وی در پایان گفت : آدمی ساخته افکار خودش است، چیزی که امروز فکر می کنید فردای شما را می سازد پس به قله ها نگاه کنید تا به آن برسید و بهترین پیش بینی ساختن آینده است آنطور که دوست دارید آینده را برای خود بسازید و در این راه هیچ شکستی را قبول نکنید ؛ تا زمانی که امید دارید تلاش می کنید شما برنده هستید حتی اگر شکست بخورید ؛به قول شاعر: خدا گر ببندد ز حکمت دری، ز رحمت گشاید در دیگری، این شمائید که چون فقط روی شکست تمرکز کرده اید آن درهایی که برای شما باز شده را نمی‌بینید، شما به عنوان یک جوان ظرفیت بهتر شدن را دارید، از این ظرفیت استفاده کنید، نیازی نیست شما عالی باشید تا شروع کنید، شروع کنید تا عالی شوید.

در پایان این مراسم  از 7  نفر  از رتبه های زیر 1000 کنکور سراسری 1402 یاقرشهر با اهدای لوح تقدیر، گل و هدیه، قدردانی و تجلیل شد.

اسامی رتبه های برتر کنکور 1402 باقرشهر:

علی دارابی رتبه28 رشته حقوق دانشگاه تهران

سارا دمیرچی رتبه 32 رشته حقوق دانشگاه تهران

بیتا بیگلری رتبه 159 مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران

محمدرضا باجلان رتبه 263 پزشک عمومی دانشگاه تهران

یلدا پشمچی رتبه 290 علوم مهندسی دانشگاه تهران

پوریا گلزار حسینی پور رتبه 600 مهندسی شیمی دانشگاه علم و صنعت

مهسا تسلیمی رتبه 762 زبان و ادبیات اسپانیایی علامه طباطبائی

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه