مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آغاز اولین بازدید میدانی شهردار کهریزک از محله قلعه شیخ

کهریزک -شهردار بومی کهریزک در اولین بازدید میدانی خود از محله قلعه شیخ بازدید کرد

 به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک؛ اولین بازدید میدانی محلات و دیدار چهره به چهره شهردار کهریزک با اهالی شهر از محله قلعه شیخ آغاز شد.

علی کلهر؛ شهردار کهریزک در اولین بازدید میدانی همراه با معاونان و مدیران اجرایی حوزه مدیریت شهری از محله قلعه شیخ گفت: یکی از مهمترین راهکارهای احصاء مشکلات و معضلات شهر، حضور میدانی و دیدار چهره به چهره با اهالی شهر محسوب می شود به همین منظور در راستای آشنایی کامل با مشکلات محلات و ایجاد خدمات عادلانه در همه محلات، اولین بازدید میدانی را از محله قلعه شیخ، یکی از محلات قدیمی و کم برخوردار شهر در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: در بازدیدهای میدانی، علاوه بر شناسایی دیداری مشکلات  و استفاده از نظر تخصصی کارشناسان هریک از حوزه های شهرداری، دیدار مستقیم و چهره به چهره با اهالی نیز تاثیر بسزایی در رصد مشکلات شهر دارد.

شهردار کهریزک اصلاح ترافیکی معابر، بهسازی فضای سبز محلی، تعویض و مرمت عمرانی جداول، انهار و کفپوش معابر، بررسی فرایند پیشرفت فیزیکی پروژه بوستان مشاهیر و … را از شاخص ترین اولویت های عمرانی و خدماتی محله قلعه شیخ  عنوان کرد که پس از بررسی کارشناسی در جلسه ای که پس از بازدید میدانی با حضور مدیران حوزه های مربوطه برگزار می شود، در فهرست اجرا قرار می گیرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه