مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

طرح تفصیلی شهر کهریزک اجرایی شد

شهردار کهریزک از اجرای طرح تفصیلی شهر کهریزک همگام با طرح جامع شهری خبر داد و گفت این طرح می تواند مکمل طرح جامع باشد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛علی کلهر روز پنجشنبه اظهار داشت: بعد از بررسی ها و مطالعات کامل در این خصوص و رایزنی های صورت گرفته توسط معاونت شهرسازی معماری شهرداری کهریزک و تعیین پیمانکار مربوطه این طرح از اسفند ماه سال گذشته به مرحله اجرایی درآمد.

وی خاطر نشان کرد: طرح تفصیلی که مکمل طرح جامع شهری می باشد در مورد مسائل مختلف کلی و جزئی شهر ، ارتباط مستقیم و تاثیرگذار داشته و در تسریع روند ساخت و ساز و قانونمندی بیشتر این امر نیز دخیل خواهد بود.
شهردار کهریزک اظهار داشت ؛ با اجرایی شدن طرح مذکور اراضی شهری و مالکیت آنها در اختیار مدیریت شهری بوده که به خوبی می توان با نظارت کامل ، کاربری فضاهای شهری را رصد نمود.

علی کلهر در ادامه گفت: در این طرح ، برنامه های مدیریت شهر بصورت مفصل در موضوعاتی همچون میزان تراکم جمعیت، تراکم ساخت و ساز، وضعیت حمل و نقل عمومی، نحوه تغییر متراژ و تفکیک زمین ها و نیز وضعیت معابر و سرانه های اراضی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی در پایان ، ضمن تقدیر و تشکر از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری ابراز امیدواری کرد که اجرایی شدن طرح تفصیلی ، نقشی پررنگ و اساسی در توسعه شهری شهر کهریزک و رضایت حال شهروندان داشته باشد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه