مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

صدور مجوز از طرف اداره صمت پاکدشت برای بخش خاوران ممنوع است

خاوران -سرپرست بخشداری خاوران از توابع شهرستان ری گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پاکدشت حق صدور هیچ گونه مجوزی را در این بخش ندارد.

 بخش خاوران با مرکزیت شهر قیامدشت دارای ۱۱۳ کیلومتر مربع وسعت و ۴۰ هزار نفر جمعیت در شمال شهرستان ری واقع شده است، در این بخش واحدهای صنفی و صنعتی در قالب شهرک صنعتی خاوران و لکه های صنعتی مستقر هستند.

هوشنگ اکبری روز چهارشنبه در جمع اعضای شورای اسلامی بخش خاوران اظهار داشت: در جلسه ای که با حضور رئیس شورای اسلامی بخش خاوران و اعضای شورای اسلامی روستای عباس آباد علاقبند داشتیم متوجه شدیم که برخی از واحدهای تولیدی در محدوده این روستا برای دریافت مجوز به اداره صمت شهرستان پاکدشت مراجعه می کنند.

این مسئول اضافه کرد: این کار ممنوع بوده و باید مجوز را از اتحادیه مربوطه در شهرستان ری دریافت کنند و در همین راستا مکاتبات و اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

وی افزود: همچنین در این جلسه مقرر شد با واحدهای عرضه مرغ در روستای عباس آباد علاقبند که مرغ را گران‌تر از قیمت مصوب به فروش می رسانند برخورد قانونی شود.

اکبری در خصوص وضعیت دهیار روستای عباس آباد علاقبند نیز خاطرنشان کرد: متاسفانه تا به امروز دهیار روستای عباس آباد علاقبند توسط اعضای شورای اسلامی این روستا معرفی نشده که این کار خلاف قانون بوده و باید سریعتر طی چند روز آینده دهیار جدید این روستا معرفی شود.

شهرستان ری با برخورداری از ۵۶ اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و ۱۰ هزار واحد صنعتی و صنفی از جمله شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاه های تولیدی و خدماتی اعم از سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه