مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

با فرهنگ بسیجی مقابل ابرقدرتهای جهان ایستاده ایم

امام جمعه شهرری با بیان اینکه با تفکر بسیجی ملت ما شکست ناپذیر شده است، گفت: قدس شریف و فلسطین با همین تفکر به زودی آزاد می‌شود.

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های این هفته نمازجمعه شهرری افزود: بسیج در کشور ما امروز به یک فرهنگ تبدیل شده و شعار آن نیز “ما می توانیم” است که در عرصه های نظامی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی خودش را نشان داده است.

وی بسیج را شجره طیبه، گل همیشه بهار و مایه دلگرمی کشور خواند و اظهار داشت: با فرهنگ بسیجی در برابر ابرقدرت های جهان ایستاده ایم و تازمانی که این فرهنگ در کشور ما حاکم باشد دشمنان کاری از پیش نخواهند برد و توطئه هایشان خنثی خواهد شد.

خطیب جمعه شهرری با بیان اینکه همه ملت ایران بالقوه بسیجی هستند، خاطرنشان کرد: بسیج سرمایه عظیم و تمام نشدنی برای جمهوری اسلامی است و ملت ایران خدمات، رنج ها، شهدا و ایثار بسیجیان را در دوران هشت سال دفاع مقدس می شناسد.

امام جمعه شهرری با اشاره به آغاز مذاکرات هسته ای کشورمان تاکید کرد: تیم مذاکره کننده کشورما باید قاطعانه در این مذاکرات شرکت کرده و به طرف ها باج ندهد؛ اگر این مذاکرات با لغو تحریم ها همراه نباشد ملت ایران اجازه ادامه مذاکرات را نخواهد داد.

شاهچراغی اضافه کرد: آمریکا و همدستانش بدنبال وقت کشی در مذاکرات هستند، بنابراین مذاکرات نباید فرسایشی شود.

وی همچنین با اشاره موضوع حقوق های نجومی که به تازگی در کشور مطرح شده است، گفت: این موضوع مایه تاسف کشور و قطع ریشه آن از مطالبات اساسی مردم است که امید داریم رییس جمهوری با این مظاهر فساد برخورد قاطع کند.

خطیب جمعه شهرری انفجارهای افغانستان را محکوم کرد و یادآور شد: حاکمان این کشور باید در مقابل این فاجعه که به کشته شدن انسانهای بی گناه می انجامد، پاسخگو باشند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.