مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پویش ویلچررانی جانبازان در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد

در دومین روز از هفته دفاع مقدس پویش ویلچررانی، دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی (فرهنگی و ورزشی) جانبازان با عنوان “رهروان خمینی (ره) پیروان حسینی” روز پنجشنبه در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری این پویش فرهنگی ورزشی با حضور ۱۵۰ نفر از جانبازان هشت سال دفاع مقدس در ضلع جنوبی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با حضور مدیران استان تهران و شهرستان ری برگزار شد.

طبق برنامه قرار است شرکت کنندکان این پویش که جانبازان ورزشکار هستند، مسیر حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تا حرم مطهر امام راحل را با ویلچر و دوچرخه طی کنند.

این همایش ویلچررانی و دوچرخه سواری جانبازان ورزشکار از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تا حرم حضرت امام خمینی (ره) با شعار «رهروان خمینی و پیروان حسینی» با مدیریت اداره کل ورزشی و اردویی با مشارکت ادارات کل بنیاد تهران بزرگ و شهرستان‌های استان تهران و به همت معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران برگزار شد.

براساس این گزارش، جانبازان ۷۰ درصد قطع نخاع با ویلچر و خانواده های معظم شهدا، آزادگان و سایر جانبازان نیز با دوچرخه و پای پیاده به یاد دوران دفاع مقدس از ضلع جنوبی حرم عبدالعظیم(ع) به سمت حرم مطهر امام خمینی(ره) به راه افتادند.

شرکت کنندگان پس طی این مسیر با آرمانهای والای امام راحل تجدید بیعت کرده و از افراد برگزیده در آستان مقدس معمار کبیر انقلاب اسلامی قدردانی خواهد شد.

۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی علیه ملت ایران در سال ۱۳۵۹، آغاز هفته دفاع مقدس است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه