مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تاکید فرماندارشهرستان ری بر تامین و حفظ سلامت دانش آموزان در مدارس

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: آموزش حضوری موجب برقراری ارتباط عاطفی بین معلمین و دانش آموزان می شود که در صورت فراهم شدن شرایط برگزاری کلاس های حضوری در مدارس بایستی تامین و حفظ سلامت دانش آموزان در اولویت قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در آئین جشن مهر و آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در دبستان تزکیه محله دولت آباد شهرری گفت: ارتقاء سطح و محتوا آموزش موضوعی است که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و صاحبنظران بوده و مسئولین نیز برای افزایش کیفیت آموزش در مدارس تلاش می کنند زیرا تعلیم و تربیت هدفمند دانش آموزان زمینه آینده سازی کشور را فراهم می کند.

معاون استاندار تهران افزود: در دهه‌های اخیر تغییرات گسترده ای در نظام آموزشی صورت گرفت که زمینه پیشرفت کشور در حوزه های مختلف علمی شد و امروز نیز با تلاش فرهنگیان متعهد و دلسوز، جوانان و نوجوانان شهرستان ری در عرصه های مختلف کشور افتخارآفرین هستند.

فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: تعلیم و تربیت از اولویت های مهم کشور است که در برهه های مختلف بویژه ایام کرونا، سعی شده تا روند آموزش ضمن استمرار، با مشکل مواجه نشود و در این راستا علاوه زحمات بسیار فرهنگیان ، خیرین نیز در ایجاد ارتباط مجازی دانش آموزان با فرآیند آموزش نقش بسزایی داشتند.

توکلی کجانی بیان داشت: آموزش حضوری همراه با کیفیت لازم، موجب برقراری ارتباط عاطفی بین معلمین و دانش آموزان می شود که در صورت فراهم شدن شرایط برگزاری کلاس های حضوری در مدارس بایستی تامین و حفظ سلامت دانش آموزان در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: در کنار آموزش دروس در مدارس، معلمین با همراهی اولیاء زمینه تحقق سایر موضوعات آموزشی همچون سواد عاطفی، سواد سلامت، سواد تربیتی، سواد حفظ محیط زیست، سواد انرژی و سواد کار جمعی را فراهم کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه