مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری: منتخبان شورای اسلامی شهرها جایگاه این نهاد را ارتقا دهند

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: منتخبان ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرها باید با هدف گذاری و خدمت صادقانه به مردم، جایگاه این نهاد را ارتقا دهند.

حسین توکلی کجانی روز سه شنبه در جلسه آموزشی توجیهی منتخبان ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان ری اظهار داشت: شوراهای اسلامی به عنوان یک نهاد مردمی بایستی به نحوی عمل کنند که اعتماد و رضایت مردم را جلب کنند.

وی با بیان اینکه، پیشبرد اهداف شورا تنها با کار جمعی و تخصصی محقق می شود، خاطرنشان کرد: در امور شورا از اعمال موضوعات سیاسی خودداری و برای خدمت به مردم همواره تلاش کنید.

این مسئول تاکید کرد: مشکلات شهر را احصاء و بر اساس اولویت، برای رفع آنها برنامه ریزی کنید.

فرماندار ویژه شهرستان ری همچنین گفت: در ایام پیش رو نظارت جدی بر قیمت های بازار ضروری است و از افزایش قیمت کالاهای اساسی در شهرستان ری جلوگیری شود.

توکلی کجانی ادامه داد: الویت کاری مجموعه مدیریتی شهرستان ری استمرار خدمت رسانی به مردم است و ضرورت دارد که تمامی مدیران و روسای ادارات شهرستان این موضوع را به صورت ویژه مدنظر قرار دهند.

این مسئول اضافه کرد: در ایام پیش رو باوجود گرانی ها عده ای سودجو به دنبال افزایش قیمت کالاهای اساسی هستند که بایستی ضمن برخورد با این افراد، نظارت جدی بر قیمت های کالاهای مورد نیاز جامعه صورت گیرد تا نارضایتی مردم به وجود نیاید.

وی تاکید کرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان برای جلوگیری از تخلفات صنفی در عرضه کالاهای اساسی و اقلام ضروری مردم، بازرسی ها گسترده و به طور مستمر در حال انجام است و حتماً با متخلفان این حوزه بدون کوچکترین اغماضی برخورد می شود.

جلسه آموزشی توجیهی منتخبان ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان ری با حضور حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ری و سایر مسئولین در محل فرمانداری ری برگزار شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه